Київ. 27 листопада. УНІАН. Розрив у другому турі президентських виборів між потенційними його учасниками лідером Партії регіонів Віктором ЯНУКОВИЧЕМ і лідером БЮТ Юлією ТИМОШЕНКО збільшився до 19%.

Про це свідчать результати соціологічний опитування, проведеного компанією Research&Branding Group, які оприлюднив директор компанії Євген КОПАТЬКО сьогодні на прес-конференції в УНІАН.

"Зараз розрив у другому турі становить близько 19%. Місяць тому цей показник був на рівні 12%", - сказав Є.КОПАТЬКО.

Відео дня

Зокрема, в другому турі президентських виборів 47,4% респондентів віддали б свої голоси за В.ЯНУКОВИЧА, в той час, як за Ю.ТИМОШЕНКО проголосували б 28,1%.

Соціолог також зазначив, що по мірі наближення дати виборів скорочується кількість респондентів, які мають намір голосувати в першому й у другому турах проти всіх.

Є.КОПАТЬКО повідомив, що, згідно з результатами дослідження, у виборах мають намір взяти участь близько 70% виборців.

"Нинішня виборча кампанія радикально відрізняється від кампанії 2004 року за стартовими позиціями кандидатів. Нагадаю, що в 2004 році розрив між потенційними учасниками другого туру був мінімальний. Ми також відзначаємо цього року певне соціальне й електоральне стомлення", - резюмував соціолог.

Компанія Research&Branding Group проводила дослідження громадської думки населення України в період із 17 по 25 листопада 2009 року. Збір інформації проводився в 24 областях України й у Криму. В опитуванні взяли участь 3108 осіб. Статистична похибка результатів дослідження не перевищує 1,8%.