Експерти заявляють про зниження ефективності використання скандалів під час виборчої кампанії

14:06, 02 листопада 2009
0 0

Київ. 2 листопада. УНІАН. Експерти Агентства моделювання ситуацій заявляють про зниження ефективності використання скандалів під час виборчої кампанії.

Про це йдеться у їхньому дослідженні, презентованому сьогодні в УНІАН.

Експерти констатують, що виборчі кампанії в Україні з кожним роком дедалі більше додають у деструктивній складовій своєї загальної стратегії. Якщо на початку незалежності України корупційні скандали мали характер локальних піар-акцій, то сьогодні політтехнологи відверто “жонглюють” найбільш принциповими для суспільства темами – людське життя, морально-етичні категорії, безпека родини і дітей, звинувачують у прямих зв’язках із криміналітетом.

Разом з тим експерти переконані, що різноманітні звинувачення досягли тих рівнів, коли втрачається мотивація виборців. “Саме тому останнім часом технологи дедалі частіше роблять ставки не на прагматичні звинувачення у хабарництві, корупції, розкраданні, а насамперед на порушення базових морально-етичних норм. Суспільство настільки втомилося від корупції у політиці, що єдиним подразником для нього можуть бути звинувачення на кшталт педофілії чи особливо страшного вбивства, бо звичайна стрілянина із жертвами чи нетрадиційна сексуальна орієнтація політика... вже не матимуть значного негативного впливу. Інциденти з КУШНАРЬОВИМ, ТЕДЕЄВИМ чи ЛОЗІНСЬКИМ певний резонанс, звичайно, мали, однак нетривалий, і це не вплинуло на загальний рейтинг їхніх політичних сил”, – заявляють експерти Агентства моделювання ситуацій.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter