Київ. 22 жовтня. УНІАН. Європейський експерт зі стратегії розвитку медіа Пьєт БЕККЕР вважає, що головною проблемою українських медіа є політизація ситуації в Україні й заполітизованість медіа-сфери.

Про це П.БЕККЕР сказав на прес-конференції в агентстві УНІАН.

“Головна проблема українського медіа-ринку, зокрема друкованих ЗМІ, це не фінансова криза. Причина негараздів медіа-політизація ситуації в Україні й заполітизованість медіа-сфери”, - сказав він. Експерт вважає, що така ситуація відлякує рекламодавців та інвесторів.

Відео дня

Він також зазначив, що ще однією проблемою українських медіа є використання чорного піару, особливо від час виборів. “Проблема в тому, що це відбувається постійно і це завдає великої шкоди медіа-сфері в країні на найближчі 3-4 роки”, - сказав він. За словами П.БЕККЕРА, довіра до ЗМІ у зв’язку з такою ситуацією падає. “Довіра будується не за три чи шість місяців, вона будується роками. Якщо вона вже втрачена, то це створює дуже нестабільну ситуацію на медіа-ринку”, - додав експерт.

Відповідаючи на запитання, чи розповсюджуються під час виборчої кампанії на Заході безкоштовні газети, які представляють певну політичну силу, П.БЕККЕР сказав: “Цього зовсім не існує в Європі. Навіть такого, щоб та чи інша газета підтримувала того чи іншого кандидата. Це існує в США, але в Європі це не поширена практика”.

Експерт вважає це неефективним піаром, який спотворює медіа-середовище в країні і руйнує рекламний ринок.

“Наскільки ефективно купувати або створювати за 3-6 місяців до виборів нову газету, щоб фізіономія кандидата з’являлась на перший сторінці крупним планом у кожному випуску? На мій погляд, люди розумніші і це не змінить їх думку про кандидата”, - додав він.