Київ. 29 вересня. УНІАН. Експерти вважають, що на сьогодні вже остаточно сформувалась двійка лідерів президентської кампанії, це – лідер Партії Регіонів Віктор ЯНУКОВИЧ та прем’єр–міністр України Юлія ТИМОШЕНКО.

Про це сказав директор Агентства моделювання ситуацій Віталій БАЛА на презентації в УНІАН спецпроекту свого агентства «Публічні політтехнології».

Цей проект складатиметься із серії аналітичних досліджень щодо визначення динаміки ведення суспільної комунікації та особливостей виборчої стратегії основних кандидатів у Президенти України.

Відео дня

У першому досліджені надається аналіз того, як основні кандидати почали входити у виборчу кампанію. За словами В.БАЛИ, хоча офіційно кампанія ще не стартувала, потенційні кандидати вже почали й рекламні кампанії, й інформаційні війни. Однак, висновки експертів свідчать про те, що двійка лідерів перегонів сьогодні вже сформувалася. Саме Ю.ТИМОШЕНКО та В.ЯНУКОВИЧ ведуть досить активну комунікацію у своїх нішах, і їх меседжі є або дуже ефективними, або досить зрозумілими.

Водночас, найбільш вдалим входженням у виборчу кампанію експерти вважають у Ю.ТИМОШЕНКО. Так звана соціальна реклама “Вони блокують – вона працює” в умовах деструктивного блокування роботи парламенту з боку Партії регіонів дуже якісно потрапила на свою цільову аудиторію. В Агентстві моделювання ситуацій зауважують, що команда В.ЯНУКОВИЧА входить у виборчу кампанію лише з однією глобальною тезою – вимога підвищення соціальних стандартів. Це, фактично, позбавляє лідера маневру, локалізує його у вузькій ніші із одним набором тез, які неможливо трансформувати.

Більшість експертів, опитаних АМС, сходяться на тому, що всі кандидати працюватимуть з виборцем, не розділяючи його на цільові групи та професійні спільноти. На думку експертів, найбільш негативно це позначиться на рейтингу лідера “Фронту змін” Арсенія ЯЦЕНЮКА, оскільки його електорат, це, здебільшого, інтелігенція, на якій він і мав зосередити свою увагу.