Рекламіст Вітик виступає проти залучення “одіозних російських політтехнологів” до президентської виборчої кампанії

13:54, 31 липня 2009
Останні події
7 0

Київ. 31 липня, УНІАН. Генеральний директор медіа-дому “РАВА” Дмитро ВІТИК виступає проти залучення “одіозних російських політтехнологів” до президентської виборчої кампанії в Україні. Про це він сказав на прес-конференції в агентстві УНІАН.

За його словами, йдеться про “політтехнологів Тимофія СЕРГЄЙЦЕВА та Дмитра КУЛИКОВА”, котрі нібито задіяні народним депутатом України Арсенієм ЯЦЕНЮК для своєї президентської кампанії. Він додав, що саме одному з цих політтехнологів належить ідея поділу України на три сорти, що використовувалося в минулій президентській кампанії штабом Віктора ЯНУКОВИЧА.

Д.ВІТИК вважає, що “політичний лідер, який запрошує до співпраці таких політтехнологів є сам по собі аморальним”. Він додав, що ці “одіозні” люди не допоможуть А.ЯЦЕНЮКУ “зшити Україну”, а навпаки можуть сприяти “її розвалу”.

Д.ВІТИК наголосив, що роботу цих політтехнологів можна оцінити як “не надто фахову і не надто професійну”. Він стверджує, що саме вони були політтехнологами “Команди озимого покоління” та “Віче” і “це були провальні проекти”, оскільки вони на парламентських виборах не набрали необхідних 3% голосів виборців.

Генеральний директор медіа-дому “РАВА” Д.ВІТИК, як людина котра займається рекламою, піддав гострій критиці, бігборди А.ЯЦЕНЮКА, де є напис “Врятуємо Україну” та портрет Арсенія ЯЦЕНЮКА з підписом Арсеній. Він вважає, що ця ідея була подана А.ЯЦЕНЮКУ саме російськими політтехнологами. За його словами, А.ЯЦЕНЮКУ “не треба було такими бігбордами привертати до себе увагу”. “В нього був чудовий імідж - незаплямованого молодого, надзвичайно успішного політика, і треба було дуже не розбиратися в українській політиці, щоб таким чином змінювати імідж”, - додав Д.ВІТИК. За його словами, ці плакати показують А.ЯЦЕНЮКА як непрогнозовану людину, котра не викликає довіри.

Д.ВІТИК зазначив, що на знак протесту проти залучення “одіозних російських політтехнологів” випустив плакат, де "на фоні прикордонних символів портрет людини схожої на безхатченка", а зверху напис “Вимагаємо обирати Президента України з 25 років”, а внизу підпис Онаній. Він зазначив, що коли людина пише про врятування України набагато меншим за розміром шрифтом, ніж своє ім’я, то це “свідчить про юнацький максималізм, самозахоплення, самозадоволення, тому асоціація Арсеній, Онаній”. Д.ВІТИК зазначив, що розмістив свої плакати в центральних та західних областях України і не заперечує, що його мета “не допустити приходу А.ЯЦЕНЮКА до влади”. Він зазначив, що акція проплачена на місяць і на неї витрачено близько 40 тисяч гривень його особистих коштів. За його словами, рекламісти його підтримують, оскільки “це ж у них їхній хліб забирають”. Він додав, що його акція, це свого роду звернення до політиків: “замовляйте в нас рекламу, платіть нам, для чого вам російські політтехнологи, адже вони дуже дорого обходяться у всіх відношеннях”.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter