Міжнародний виробник споживчих товарів компанія «Хенкель» завоювала нагороди двох престижних конкурсів у США. Четвертий раз поспіль компанія отримує платину за річний звіт у категорії «Споживчі товари. Товари для дому і Засоби особистої гігієни» в конкурсі, організованому Лігою американських фахівців з комунікацій (League of American Communications Professionals (LACP)).

Крім того, новий навчальний фільм компанії «Хенкель», присвячений стратегії побудови бренда, також був удостоєний золота The Stevie International Business Awards, престижного міжнародного конкурсу у сфері бізнесу.

Річний звіт компанії «Хенкель» за 2008 р. отримав перше місце у категорії «Споживчі товари. Товари для дому і Засоби особистої гігієни» в конкурсі Vision Awards, організованому Лігою американських фахівців з комунікацій, обійшовши конкурентів - Beiersdorf, Procter & Gamble і Unilever.

Відео дня

Журі, до складу якого входять міжнародні експерти з комунікацій, оцінили річний звіт компанії 98 балами із 100 можливих. Інтерв`ю Каспера Рорстеда, голови правління компанії «Хенкель», і пана Альбрехта Войсте, голови комітету акціонерів і наглядової ради, також отримало додаткову срібну нагороду в категорії «Кращий лист-звернення до акціонерів».

У висновку журі йдеться: «Річний звіт компанії «Хенкель» створює прекрасне перше враження, оформлення та інтерв`ю відмінні». Журі також високо оцінило стиль викладу, представлення фінансової частини, креативність подачі, чіткість викладу ключових повідомлень та інформативність, а також детальний зміст і зручну посторінкову навігацію.

Vision Awards, що присуджується Лігою американських фахівців з комунікацій, отримала міжнародне визнання як авторитетна нагорода у сфері оцінки якості фінансової звітності компаній. В цілому, на здобуття Vision Awards було подано більше 3 500 звітів із понад 20 країн світу.

Компанія «Хенкель» також була удостоєна високої оцінки міжнародного престижного конкурсу у сфері бізнесу The Stevie International Business Awards. Навчальний фільм компанії «Як стати профі корпоративного брендингу за 7 хвилин» отримав найвищу нагороду «золото» у категорії «Орієнтація».

Створений для співробітників і агенцій, навчальний ролик у цікавій і візуально привабливій манері розповідає про базові принципи стратегії побудови бренда компанії «Хенкель», бачення і цінності компанії, а також про найбільш важливі правила, якими керується компанія у сферах корпоративної ідентичності і дизайну.

The Stevie Awards – міжнародний конкурс у сфері бізнесу, в рамках якого журі оцінює і нагороджує компанії і організації у багатьох категоріях. Цього року на конкурс було подано більше 1 700 заявок із понад 30 країн.

Компанія «Хенкель» вже більше 130 років є лідером у галузі технологій і виробництва товарів, які роблять життя людей легшим, кращим і красивішим. Компанія «Хенкель», що увійшла до рейтингу 500 найбільших світових компаній журналу Fortune, працює у трьох основних напрямках – «Миючі та чистячі засоби», «Косметика і засоби особистої гігієни», «Клейові технології» (будівельні суміші, побутові, шпалерні і промислові клеї, засоби для обробки поверхонь). Більше 52 000 співробітників компанії «Хенкель» у 125 країнах світу щодня в своїй роботі втілюють девіз "A Brand like а Friend.” У 2008 фінансовому році об`єм продажів компанії «Хенкель» склав 14,131 млрд. євро, скорегований операційний прибуток склав 1, 460 млрд. євро.

В Україні компанія «Хенкель» представлена двома юридичними одиницями – «Хенкель Україна» і «Хенкель Баутехнік (Україна)». Найбільш широко відомі такі бренди компанії: миючі та чистячі засоби – Persil, Pur, Bref, Silan, Perwoll, Rex, Losk; косметика і засоби особистої гігієни – Fa, Taft, Sсhauma, GlissКur, Palette, Brillance, Natural&Easy, Diademine; будівельні суміші, побутові і шпалерні клеї – Ceresit, Thomsit, Момент, Metylan, Makroflex; промислові клеї і засоби для обробки поверхонь – Teroson, Liofol, Dorus, Technomelt, Optal, Loctite.

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтеся:

Тетяна Василенко

Менеджер корпоративних комунікацій компанії «Хенкель» в Україні«Хенкель Україна» Тел.:  +38 044 569 96 2 Факс: +38 044 569 96 01 e-mail: tatyana.vasilenko@ua.henkel.com 

Анна Сердюк

Менеджер PR-проектівкомпанії «Хенкель» в УкраїніWillard Public Relations Тел.   +38 044 502 30 05 Факс: +38 044 501 23 42  e-mail: anna.serdyuk@twg.com.ua