Київ. 26 червня. УНІАН. «Укрзалізниця» у найближчі місяці розраховує залучити додаткові обсяги транзитних російських вантажів.

Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН повідомив перший заступник начальника Головного комерційного управління «Укрзалізниці» Юрій МЕРКУЛОВ.

За його даними, в цілому дохідність відомства щодо транзиту скоротилася приблизно на 15%, порівняно з початком року. «Це об`єктивні чинники, пов`язані безпосередньо зі спадом обсягів перевезень», – сказав він.

Відео дня

У зв`язку з цим відомство постійно проводить переговори щодо збільшення обсягів транзиту. Зокрема, проведені переговори з великими російськими холдингами – «Роснефтью», «Металлоинвестом», вугільними трейдерами.

«Зараз під час проведення зустрічей з основними вантажовласниками Російської Федерації нам задекларовані певні гарантовані обсяги перевезень, які вноситимуть досить серйозний вклад, зокрема і у формування бюджету «Укрзалізниці». Це гарантовані перевезення залізорудної сировини з урахуванням переорієнтації його на адресу наших українських чорноморських портів, це і перевалювання російської нафти, зокрема, «Роснефти» самарської групи, це і збільшення обсягів перевезень вугілля, насамперед до Європи», – сказав Ю.МЕРКУЛОВ.

Зокрема, йдеться про транзит близько 850 тис. тонн залізорудної сировини за місяць, тоді як раніше обсяги становили близько 620 тис. тонн. Крім того, заздалегідь йдеться про 350 тис. тонн транзиту нафти і нафтопродуктів «Роснефти», але тільки в зимові місяці – з жовтня по березень. При цьому Ю.МЕРКУЛОВ підкреслив, що всі домовленості і плани щодо збільшення обсягів короткострокові, оскільки ситуація постійно змінюється.

«Робити дальні прогнози стосовно обсягів проблематично», – зазначив він.

У свою чергу, керівник експертної групи «Менеджмент Консалтинг Груп» Дмитро ПОДТУРКІН зазначив, що альтернативою для «Укрзалізниці» може стати залучення транзитних вантажів з країн, які найменше постраждали від кризи.

За словами Ю.МЕРКУЛОВА, для цього слід забезпечити конкурентоспроможність, зокрема, спростити митні процедури, проводити зважену тарифну політику, показувати високу якість доставки, швидкість тощо.

«Робота «Укрзалізниці» з відновлення і залучення додаткових обсягів транзиту полягає в співпраці із залізничними адміністраціями інших країн щодо спрощення залізничних перевізних документів, формування крізних тарифних ставок. Ефект від цієї роботи є», – додав він.