Янукович, Тимошенко і Яценюк мали б найбільшу підтримку, якби вибори Президента відбулись найближчим часом – дослідження

15:03, 28 травня 2009
Останні події
0 0

Київ. 28 травня. УНІАН. Якби найближчим часом відбулися президентські вибори, то найбільшу підтримку виборців отримали б лідер Партії регіонів Віктор ЯНУКОВИЧ, прем’єр-міністр України, лідер БЮТ Юлія ТИМОШЕНКО та екс-голова Верховної Ради Арсеній ЯЦЕНЮК.

Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН повідомив керівник соціологічних програм Центру соціальних досліджень „Софія” Олександр ЛЕВЦУН, представляючи результати соцдослідження, проведеного центром.

Зокрема, за В.ЯНУКОВИЧА проголосували б 24,8% опитаних, за Ю.ТИМОШЕНКО – 16,6%, за А.ЯЦЕНЮКА – 14,7%.

При цьому лідера КПУ Петра СИМОНЕНКА готові підтримати 3,7%, голову Верховної Ради Володимира ЛИТВИНА – 3,5%, нинішнього главу держави Віктора ЮЩЕНКА – 2,1%, лідера “Свободи” Олега ТЯГНИБОКА – 1,3%, екс-міністра оборони Анатолія ГРИЦЕНКА – 1,1%, Сергія ТІГІПКА – 1,0%. В Інших політиків менше 1% прихильників.

Водночас, зауважив О.ЛЕВЦУН, якби до другого туру президентських виборів вийшли Ю.ТИМОШЕНКО та В.ЯНУКОВИЧ, то кращі шанси перемогти мав би лідер Партії регіонів.

За нього готові проголосувати 35% опитаних, а за Ю.ТИМОШЕНКО – 29,6%.

Керівник соціологічних програм Центру соціальних досліджень „Софія” також зауважив, що переважна кількість населення скептично ставиться до можливості В.ЮЩЕНКА бути обраним на другий термін. Зокрема, 79,7% опитаних переконані, що таких шансів у нього немає, 14,6% вважають, що шанси невеликі, а 2,9% переконані, що В.ЮЩЕНКО може вдруге стати Президентом України.

Коментуючи дані соцопитування, директор Центру соцдосліджень „Софія” Андрій ЄРМОЛАЄВ зауважив, що президентська кампанія вже розпочалася і розпочала її Ю.ТИМОШЕНКО.

“Початок президентської кампанії – це конкретні кроки. В цьому сенсі початок рекламної кампанії на телебаченні, ролики, початок роботи з так званими соціальними кластерами, збір сільського старостату, підготовка так званої нової “Юлиної тисячі” – це класичні інструменти передвиборчої роботи з боку влади”, - сказав А.ЄРМОЛАЄВ.

При цьому він додав, що вже чітко видно специфіку цієї гри – це новий популізм.

Соціологічне дослідження проводилося з 13 по 22 травня у всіх областях України, Криму, містах Київ та Севастополь. Всього опитано 2013 респондентів. Статистична похибка не перевищує 2,2%.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter