Київ. 3 квітня. УНІАН. Інформаційне агентство УНІАН і компанія «Оболонь» почали випускати спільний продукт «УНІАН - Споживчі новини».

Про це повідомив сьогодні на прес-конференції головний редактор агентства УНІАН Олександр ХАРЧЕНКО.

Він зазначив, що “УНІАН - Споживчі новини” – це щотижневий бюлетень новин виробництва, торгівлі й проблем якості товарів народного споживання. Бюлетень розповсюджуватиметься серед усіх центральних і більшості регіональних ЗМІ, серед керівників і фахівців державних і бізнес-структур, обласних держадміністрацій і іноземних представництв.

Відео дня

Крім того, відкривається сторінка на сайті УНІАН (http://consumers.unian.net), на якій публікуватимуться новини й статті, що стосуються захисту прав споживачів, якості товарів, культури споживання тощо.

За словами голови ради ЗАТ «Оболонь» Сергія БЛОЩАНЕВИЧА, через фінансову кризу в Україні знижується купівельна спроможність населення. В цих умовах дуже важливо, щоб якість життя населення, в тому числі й якість продуктів харчування, зберігалася на високому рівні.

За словами С.БЛОЩАНЕВИЧА, новий спільний проект дозволить підвищити культуру споживання в Україні й дасть можливість споживачам краще орієнтуватися на ринку послуг і товарів.

Довідка УНІАН. ЗАТ «Оболонь» – великий національний виробник пива, безалкогольних і слабоалкогольних напоїв, мінеральної води. До складу корпорації входять головний завод у Києві та 6 підприємств у регіонах України.

Основні бренди: «Оболонь», «Magnat», «Hike premium», «Оболонь BeerMix», «Десант», «Живчик», «Frest», «Прозора». Продукція компанії експортується в 33 країни світу.

Українське незалежне інформаційне агентство новин УНІАН засновано 1993 року. Є одним із найбільших інформаційних агентств України. Має регіональних кореспондентів по всій Україні, а також корпункти в Брюсселі (Бельгія), Москві (РФ) і Варшаві (Польща).