Київ. 26 березня. УНІАН. Компанія InMind планує запустити новий інструмент для медіа-вимірювання профілю користувачів українських Інтернет-ресурсів.

Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН повідомили керівники компанії.

Цей інструмент реалізовуватиметься за допомогою створеної офлайн-панелі українських Інтернет-користувачів чисельністю 5 тис. учасників. Основне завдання медіа-вимірювання – точна оцінка соціально-демографічного й психо-графічного портрету українських сайтів.

Відео дня

Разом із цим на прес-конференції було відзначено збільшення використання Інтернету для реклами.

«Ми зацікавлені забезпечувати рекламодавцям всю необхідну інформацію для проведення продуктивних рекламних компаній для оптимального медіапланування», - заявив голова Наглядової ради ТОВ «Укрнет» Михайло КОММІСАРЧУК, який брав участь у прес-конференції.

Він зазначив, що соціально-демографічний аналіз дуже корисний у контексті розвитку ринку надання рекламних послуг в Інтернеті. І якщо цей ринок розвиватиметься надалі також успішно, як зараз, то через декілька років його частка на рекламному ринку України може наблизитися до показника розвинених країн Америки та Європи (наприклад, у США вона становить 20%.)

Довідка УНІАН. InMind – маркетингова дослідницька компанія, основною сферою діяльності якої є дослідження ринку (ad-hoc, tracking, omnibus) і консалтинг у галузі дослідницької методології.

Як самостійна компанія, що спеціалізується на дослідженнях ринку й консалтингу, InMind почала роботу на початку 2004 року.