Київ. 21 січня. УНІАН. Оргкомітет Всеукраїнської акції “Сім природних чудес України” планує запустити соціальну рекламу для підтримки заповідника “Асканія-Нова” у наступному етапі всесвітнього конкурсу “7 нових чудес природи”.

Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН повідомив голова Оргкомітету Всеукраїнської акції “Сім природних чудес України”, заступник голови Верховної Ради Микола ТОМЕНКО.

Він нагадав, що “Асканія-Нова” вийшла до другого туру за результатами підрахунку голосів першого етапу акції, який тривав до 31 грудня 2008 року.

Відео дня

М.ТОМЕНКО зауважив, що в першому етапі брали участь близько 450 претендентів, а до другого туру потрапив 261 учасник з 222 країн. Він нагадав, що Україна до всесвітнього конкурсу подала, крім “Асканії-Нова” ще і Національний природний парк “Подільські Товтри”, що здобув найбільшу підтримку Інтернет-аудиторії під час проведення акції “7 природних чудес України”.

М.ТОМЕНКО зауважив, що голосування під час другого туру триватиме до 7 липня 2009 року, за підсумками якого буде обрано 77 об’єкт.

Він вважає, що якщо “Асканія-Нова” потрапить до списку 77 об’єктів, то це буде серйозним здобутком України.

За словами М.ТОМЕНКА, для популяризації заповідника “Асканія-Нова” створено спеціальну групу підтримки. “Ми домовилися, що розмістимо соціальну рекламу з 1 березня на телеканалах, щоб спонукати українців активніше голосувати. Ми розмістимо радіорекламу і ми спробуємо розмістити зовнішню рекламу”, - сказав він.

М.ТОМЕНКО висловив сподівання, що при нормальній активізації голосування Україна може поборотися за те, щоб “Асканія-Нова” була включена до списку 77 об’єктів. “Ми зараз через “Асканію-Нову” просуватимемо природній потенціал України”, - сказав він. М.ТОМЕНКО також зауважив, що сім нових природних чудес світу планується назвати у 2011 році.

У свою чергу, член Оргкомітету, головний редактор УНІАН Олександр ХАРЧЕНКО зазначив, що “Асканія-Нова” цілком може вийти до наступного туру акції. “Якщо ми зберемо наші зусилля, мені здається, що шанс з’являється”, - сказав він.

О.ХАРЧЕНКО зауважив, що багато у цьому процесі залежить від дій влади, діяльності туристичних операторів, представників ЗМІ та рекламістів.