Київ. 12 січня. УНІАН. Найбільший український реєстратор доменних імен і хостинг-провайдер компанія Imena.UA (ТМ MiroHost.net) як перший крок для подолання наслідків IT-кризи заявила, що передає практично всі рекламні можливості компанії в розпорядження своїх клієнтів.

Про це повідомив сьогодні на прес-конференції в УНІАН почесний президент компанії Imena.UA Олександр ОЛЬШАНСЬКИЙ.

За його словами, в умовах кризи компанії повинні зосередитися на тому, щоб допомогти своїм клієнтам заробити більше грошей.

Відео дня

«Єдиний шлях подолання кризи не в тому, щоб економити та скорочувати витрати, а в тому, щоб більше працювати та більше заробляти», – вважає він.

Тому, за даними О.ОЛЬШАНСЬКОГО, компанія Imena.UA 2009 року слідуватиме новій бізнес-стратегії. У рамках цієї стратегії кожен з хостингових клієнтів компанії з 1 лютого 2009 року отримає безплатно від 300 тис. до 1 млн. банеропоказів, що в сумі з консультаціями фахівців компанії Imena.UA буде суттєвою підтримкою в умовах кризи.

«Нова стратегія спрямована на те, щоб допомогти нашим клієнтам заробляти більше, водночас допомогу у вигляді медійної реклами, консультацій щодо просування сайтів тощо отримають усі хостинг-клієнти компанії Imena.UA», – зазначив директор компанії Imena.UA Павло БЛОЦЬКИЙ.

За його даними, у планах компанії також запровадження низки нових ініціатив, спрямованих на партнерство зі своїми клієнтами.

Довідка УНІАН. Національний реєстратор доменних імен компанія Imena.UA (торгова марка MiroHost.net) є сьогодні лідером українського ринку. Компанія займає 35% ринку доменних реєстрацій України. Зараз головними напрямами діяльності компанії є реєстрація доменних імен для компаній, організацій і приватних осіб у всіх доменних зонах, які існують у світі, реєстрація нових торгових марок у Патентному бюро України, надання послуг веб-хостингу. Компанія входить до групи компаній Internet Invest.