Київ. 26 грудня. УНІАН. За підсумками 2008 року ЗАТ «Бориспільський автозавод» і ЗАТ «Чернігівський автозавод», що входять до корпорації «Еталон», виробили 2 тис. 690 автобусів різних типів, що на 197 штук (на 8%) більше, ніж за підсумками 2007 року.

Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН повідомив президент корпорації «Еталон» Володимир БУТКО.

Разом з тим він уточнив, що у зв`язку з економічною кризою в четвертому кварталі цього року виробництво автобусів було значно скорочене.

Відео дня

«Підприємства корпорації «Еталон» - це суто ринкові компанії, тому ми виробляємо стільки продукції, скільки вимагає ринок. На жаль, ринок впав сьогодні дуже низько. Проте, ми з оптимізмом дивимося в майбутнє, і робимо все для того, щоб з мінімальними втратами пройти кризову смугу світової економіки», - сказав В.БУТКО.

Він повідомив, що у зв`язку з падінням обсягів реалізації, на підприємствах корпорації проведено реорганізацію виробництва. Значно більше уваги приділяється збуту продукції, гарантійному і післягарантійному сервісному забезпеченню.

“Наприкінці вересня почався ребрендінг всього модельного ряду автобусів виробництва корпорації «Еталон». Міський автобус А079.14 ми назвали «Пролісок», автобус А074 - «Чорнобривець», автобус БАЗ 2215 - «Кручений панич». Автобуси класу «Турист» А079 носять ім`я «Мальва», а автобус А148 - тепле ім`я «Соняшник». Наш первісток - вантажний автомобіль ми назвали «Подорожник». Виробництво вантажних автомобілів «Подорожник» почато на «Бориспільському автозаводі» на базі популярного шасі TATA LPT 613”, - повідомив президент корпорації «Еталон».

Він також розповів, що сьогодні науково-дослідний інститут «Еталон» розробляє два міські автобуси типа "Low Entry" (низький вхід) габаритною довжиною 10 м і 10,8 м, призначені для перевезення відповідно 88 і 102 пасажирів (із них - 22 сидячих), автобус «Турист» завдовжки 8,5 м (35 пасажирів).

“У цих міських автобусах використовуються схожі конструктивні рішення, що забезпечує високий ступінь уніфікації запчастин, але дозволяє застосовувати агрегати різних виробників. Такий підхід робить можливим виробництво автобусів різних цінових категорій, залежно від потреб і можливостей ринку: з комплектуючими провідних європейських виробників або з більш дешевою комплектацією східного походження (Індія, Китай). На цих автобусах забезпечується виконання екологічних вимог Євро-3 і Євро-4», - зазначив В. БУТКО.

За його словами, розробка цих автобусів здійснюється в рамках підготовки України до Євро-2012.

Довідка УНІАН. ЗАТ "Бориспільський автозавод", що входить до корпорації "Еталон" (м. Київ), – одне з наймолодших українських підприємств в галузі проектування і виробництва автотранспортних засобів. Зареєстровано в квітні 2002 року.

"Бориспільський автозавод" бере активну участь в реалізації Державної програми "Шкільний автобус", затвердженої постановою Кабінету Міністрів України 16 січня 2003 року.

На заводі освоєне виробництво двох моделей шкільних автобусів - особливо малого класу БАЗ-2215 "Школярик” і малого класу БАЗ-А079 "Школяр”.

Корпорація «Еталон» об`єднує 19 підприємств. До корпорації входять «Бориспільський автозавод» і «Чернігівський автозавод».