Київ. 12 листопада. УНІАН. В Україні ринок побутових кондиціонерів у 2008 році зріс на 20,1%, порівняно з 2007 роком – з 321,5 тис. шт. до 386,3 тис. шт.

Як передає кореспондент УНІАН, такі дані озвучив сьогодні на прес-конференції в УНІАН директор компанії «Ліконд», яка є авторизованим торговим партнером японської корпорації Daikin, Володимир СТЕПУРА.

За його словами, у 2007 році ринок побутових кондиціонерів в Україні зріс на 66%. При цьому він зазначив, що основними причинами зниження динаміки зростання ринку послужили чинники, безпосередньо пов`язані з кризою, що вибухнула на світових фінансових ринках, і зробила серйозний вплив на економічну ситуацію в Україні: зниження активності на ринку житлової нерухомості, скорочення і виведення іноземних інвестицій з країни, скорочення обсягів будівництва.

Відео дня

Ще одним чинником, який зробив вплив на зниження темпів зростання кондиціонерного ринку в 2008 році, - не дуже спекотне, порівняно з 2007 роком, літо.

В.СТЕПУРА зазначив, що найбільш запитаними, в кількісному показнику, на українському кондиціонерному ринку залишаються такі види кондиціонерного устаткування: спліт-системи настінного типу холод-тепло, холодовиробництвом 2,5 кВт - у побутовому сегменті, спліт-системи настінного типу (потужністю 7 кВт) і спліт-системи канального типу (потужністю 12 кВт) у сегменті РАС, чілери малої потужності повітряного охолоджування потужністю до 200 кВт і системи VRF потужністю 28 кВт.

Найбільша активність спостерігалася в сегменті комерційних систем кондиціонування повітря (кондиціонери класу РАС і VRF).

Найбільш помітними тенденціями в перевагах споживачів, які виявилися в 2008 році, стали: значне зростання уваги і підвищення вимог споживачів до показників енергоефективності кондиціонерів повітря в усіх сегментах ринку і зростання інтересу до інноваційних технологій (застосування поновлюваних джерел енергії і, насамперед, теплових насосів, інверторна технологія, інтелектуальні системи управління, енергозбережні технології).

Географія споживання кондиціонерного устаткування в 2008 році практично не змінилася. Так, найбільший попит спостерігався в Києві і східному регіоні України.

Зниження темпів зростання кондиціонерного ринку вплинуло і на ринкове конкурентне середовище - конкуренція посилилася, особливо в сегменті побутових кондиціонерів низького цінового сегменту. Сьогодні виділяється близько 10 компаній-лідерів, які вирізняються досвідом, масштабом діяльності і професіоналізмом.

В.СТЕПУРА підкреслив, що в непростій ситуації, що склалася, на ринку України, компанія «Ліконд» завершує 2008 рік з досить хорошими результатами: темпи зростання продаж компанії перевищили темпи зростання ринку кондиціонерного ринку. Партнерська мережа збільшилася на 10%.

Довідка УНІАН. Компанія «Ліконд» (м. Київ) працює з 2001 року. Представляє повний спектр продукції японської корпорації Daikin: кондиціонерне і холодильне устаткування всіх видів, конфігурації і системи будь-якої складності - для житлових приміщень, приміщень комерційного і промислового призначення. «Ліконд» має дилерську мережу обсягом понад 200 компаній.

Daikin Industries є світовим лідером у галузі виробництва кліматичної техніки. Корпорація входить до складу Sumitomo Group. Daikin Industries володіє 13 заводами. Системи кондиціонування займають понад 80% у її структурі виробництва, хімічні компоненти і фреони – понад 14%.

У корпорації працює понад 25 тис. чоловік.

Світовий ринок кондиціонування оцінюється в більш ніж 77 млн. одиниць техніки за рік.