Київ. 10 листопада. УНІАН. Фінансова криза негативно вплине на ринок зовнішньої реклами. Про це повідомив сьогодні на прес-конференції в УНІАН директор дослідницької компанії Doors Consulting Сергій СМОЛЯР.

Як передає кореспондент УНІАН, за словами С.СМОЛЯРА, в Україні на кризу наклалося кілька чинників. Перший чинник – скасування реклами тютюну і алкоголю, що відняло в ринку близько 30 млн. дол. Крім того, за словами експерта, зовнішня реклама є умовно еластичним медіа, тобто, є межа, до якої вона може рости. «У Києві така межа вже настала давно, і зовнішня реклама просто перестала працювати. Це природний обмежувач, який не дає їй далі розвиватися», - зазначив фахівець.

«Враховуючи всі ці чинники, можна спрогнозувати деяке падіння об`ємів реклами (зовнішньої - УНІАН) наступного року приблизно на 15-20% в грошовому вираженні. Падіння може бути й більше, оскільки багато що залежить від дій влади, адже зовнішня реклама є бюрократозалежною медіа», - сказав С.СМОЛЯР.

Відео дня

Крім того, на думку експерта, надалі буде посилення процесу консолідації ринку. «Із 600-700 власників, які називають себе операторами, навряд чи всі виживуть, і це буде плюс для зовнішньої реклами», - сказав фахівець. Крім того, криза спричинить зміну схеми продажу площ.

Також експерт прогнозує перехід на інтенсивний шлях розвитку, тобто, заміну щитів на прогресивніші конструкції. «Також зміниться й структура ринку, скорочуватиметься частка щитів, які спотворюють міста, це виглядатиме більш шляхетно, у вигляді малих, технологічних конструкцій», - зазначив він.

За словами С.СМОЛЯРА, криза також вплинула на рекламні ринки інших країн. Зокрема, на рекламному ринку США найбільшого удару зазнали друковані ЗМІ і радіо, менше постраждало телебачення і зовнішня реклама. І велика частина бюджетів перетекла в Інтернет.