Київ. 10 листопада. УНІАН. Асоціація зовнішньої реклами України виступає за оголошення 2009 року Роком соціальної реклами.

Про це повідомив сьогодні на прес-конференції в УНІАН виконавчий директор асоціації Роман ПАЛАМАРЧУК.

За словами Р.ПАЛАМАРЧУКА, в тих умовах, в яких зараз знаходиться реклама, без змін не обійтися. Асоціація розробила ряд ініціатив для подальшого розвитку вітчизняного ринку реклами. Одна з них – оголошення 2009 року Роком соціальної реклами.

Відео дня

«Ми закликаємо громадські організації, державні органи звертатися в асоціацію, ми допомагатимемо, оскільки ми вважаємо, що в 2009 році будуть сприятливі умови саме для соціальних компаній. Можливо, певне зниження комерційного тиску на галузь дасть змогу нам подумати про високі речі», - сказав Р.ПАЛАМАРЧУК.

«Ми пропонуємо активізувати цей процес, я сподіваюся, що 2009 рік буде роком активізації соціальних акцій, зокрема і в зовнішній рекламі», - додав Р.ПАЛАМАРЧУК.

Крім того, Р.ПАЛАМАРЧУК зазначив, що асоціація виступає за активізацію рекламного ринку шляхом впровадження новітніх технологій і устаткування, оптимізації існуючих мереж тощо. На його думку, деякі оператори скорочуватимуть парк рекламних конструкцій, відмовляючись від неперспективних.

Також, за його словами, асоціація виступає за модернізацію нормативно-правової бази, яка стосується рекламного ринку, зокрема, внесення змін до типових правил розміщення зовнішньої реклами в Україні. Крім того, асоціація виступає за активізацію міжнародної співпраці в цій сфері.