Київ. 28 жовтня. УНІАН. Шевченківський район столиці отримав від киян найвищу оцінку якості міських послуг, що надаються населенню.

Як передає кореспондент УНІАН, про це свідчать результати дослідження Міжнародного центру перспективних досліджень “Оцінка якості міських послуг у Києві. Визначення найкращого району”, які оприлюднив сьогодні на прес-конференції в УНІАН керівник проекту Ігор ШЕВЛЯКОВ.

Згідно з інтегральним рейтингом, який враховує всі послуги, Шевченківський район отримав оцінку 76,1. Друге та третє місця посіли Солом’янський та Печерський райони, які отримали, відповідно, оцінки 72,9 та 72,8.

Відео дня

І.ШЕВЛЯКОВ зазначив, що аналогічне дослідження проводилось і торік, тому є порівняльні дані, які свідчать про загальне покращення якості наданих послуг населенню в Києві. Про це, за його словами, говорить вирахуваний середній бал по Києву щодо оцінки якості послуг, який в цьому році склав 71,4, а торік був 70,4.

Згідно з даними дослідження, аутсайдерами у рейтингу є Святошинський та Дніпровський райони столиці, які набрали інтегральну оцінку 68,0.

Голосіївський район набрав 69,3 бали; Дарницький - 71,5; Деснянський – 69,6; Оболонський – 71,8; Подільський – 69,8.

За інформацією І.ШЕВЛЯКОВА, опитування проводилось шляхом анкетування. В дослідженні взяли участь 4 тис. киян, по 400 осіб з кожного району міста. Гранична похибка становить 1,5%. Оцінка надавалась за п’ятибальною шкалою.

Перед киянами ставилось завдання визначити рівень якості надання послуг за напрямками: надання комунально-побутових послуг; робота міського пасажирського транспорту; робота медичних установ; надання освітніх послуг у школах, ліцеях, гімназіях; надання адміністративних послуг районною владою громадянам; створення умов для виховання і дозвілля дітей; створення умов для задоволення культурних і спортивних потреб населення.

Кожний з критеріїв отримував певну вагомість, яку визначали респонденти ранжуванням в анкеті наведених показників з урахуванням їхньої пріоритетності і це використовувалось при вираховуванні інтегрованої оцінки.

Як повідомив І.ШЕВЛЯКОВ, із 8 видів міських послуг тільки два кияни оцінюють на рівні вище середнього, а саме: освітні послуги – 79,1% (2007 – 80,6%) і віддаленість продовольчих магазинів, ринків, аптек від помешкань громадян – 76,3% (2007 – 77,4%). Найпроблемнішими виявились такі напрями: створення умов для задоволення культурних і спортивних потреб населення – 67% (2007 – 68%); послуги міського пасажирського транспорту – 68,3% (2007 – 67,6%); надання медичних послуг – 69,7% (2007 – 68,6%).

Експерт також повідомив, що згідно з результатами дослідження, найнижчі оцінки отримали транспортні послуги у Деснянському та Голосіївському районах – 60,2% та 60,5%; а також умови для задоволення культурно-спортивних потребу у Дарницькому районі – 60%. Найвищими балами кияни оцінили освітні послуги у Шевченківському та Дарницькому районах (86% і 81,4% відповідно), віддаленість продовольчих магазинів та ринків в Оболонському та Дніпровському районах (83,3% і 82,7% відповідно), а також адміністративні послуги районної влади у Шевченківському районі (81,4%).

І.ШЕВЛЯКОВ зазначив, що Шевченківський район других рік поспіль посів 1-е місце серед десяти районів столиці щодо якості надання послуг. Порівняно з минулим роком його рейтинг зріс з 74,6% до 76,1%. З восьми досліджуваних позицій цей район має найвищі показники з п’яти напрямів: освітні послуги, адміністративні послуги, культурно-спортивні; комунально-побутові та умови для виховання та дозвілля дітей.