Київські вибори: підсумки другої хвилі телефонних досліджень

12:15, 30 квітня 2008
Останні події
0 0

 Прес-реліз підготовлено за даними останнього соціологічного опитування проведеного з 25 по 29 квітня 2008 р. у м. Києві на тему: «Київські вибори: підсумки другої хвилі телефонних досліджень» соціологічною компанією „Нью-Імідж маркетинг груп”. Було проведене репрезентативне соціологічне опитування мешканців м. Києва. Методом телефонного опитування опитано 1200 респондентів за квотною вибіркою, що репрезентує доросле населення м. Києва (старше 18 років) за віком та статтю. Кількість опитаних в кожному районі є пропорційною до кількості мешканців старше 18 років. Теоретична  похибка вибірки не перевищує 2,8%.

Нижче подано розподіли відповідей киян, на питання: «Якби вибори мера м. Києва відбувалися найближчої недiлi, то за кого б Ви проголосували?»

Л.Черновецький - 31,2%, В.Кличко - 18,5% М.Катеринчук - 16,5%, О.Турчинов - 9,3%, О.Омельченко – 5%, В.Горбаль - 1,7% В.Пилипишин - 2,2% Інший кандидат - 1,5% Проти всіх - 4,8% Важко сказати - 9,3%,

Розташування політичних сил на позачергових дострокових виборах до Київради розподілилися наступним чином, трьох відсотковий бар’єр можуть пройти:

Якби   вибори   депутатів   до   Київради  відбувалися   найближчої   недiлi,   то   за   який   блок/партiю   Ви   б   проголосували?

       БЮТ - 23,2%, Блок Черновецького - 22,4%, Блок Кличка -12,6%, ПР - 8,4%        НУНС - 6,5%, Блок Катеринчука - 5,1%, Блок Омельченка - 2,2%, Блок Литвина - 2,1%, КПУ - 1,5%, ГАК - 1,3%, СПУ - 1,1%, ПЗУ - 0,4%, інші партії - 2,1%, Не визначилися - 12,1%.

За висновками представника компанії Андрія Прокопенко, данні цифри, визначаються динамікою розгортання польових кампаній кандидатів, що призвело до підвищення рейтингів ключових кандидатів Л.Черновецького, В.Кличка, М.Катеринчука.

За словами політичного експерта Дмитра Громакова найбільш значне підвищення рейтингу М.Катеринчука, пов’язане з «двома виграними судовими справами проти спроб ТВК зняти Катеринчука з реєстрації, що значно консолідувало його електорат, та визначило його як головного опозиційного кандидата».

Про компанію

Соціологічна компанія, «Нью-Імідж маркетинг груп» працює на ринку з 2003р. основною сферою діяльності якої є проведення соціальних, маркетингових та політичних досліджень.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter