Київ. 21 квітня. УНІАН. Рейтинг чинного мера Києва Леоніда ЧЕРНОВЕЦЬКОГО у квітні зріс на 8%, порівняно з даними за березень.

Відповідні результати опитування громадської думки оприлюднив сьогодні на прес-конференції в УНІАН директор Центру досліджень проблем громадянського суспільства Віталій КУЛИК.

Відео дня

За даними опитування, якби вибори Київського міського голови відбулися найближчим часом, то за Л.ЧЕРНОВЕЦЬКОГО проголосували б 32,3% виборців на відміну від березня, коли за нього готові були віддати свої голоси 24,1% киян.

Водночас за лідера блоку свого імені Віталія КЛИЧКА проголосували б 18,4% киян (проти 20,2% у березні), за екс-мера столиці Олександра ОМЕЛЬЧЕНКА - 7,7% (9,7%), за кандидата від БЮТ Олександра ТУРЧИНОВА - 7,1% (6%), за лідера Європейської партії України Миколу КАТЕРИНЧУКА - 3,1%, за кандидата від Партії регіонів Василя ГОРБАЛЯ - 2,1% (2,1%).

Крім того, 73,4% респондентів мають намір взяти участь у виборах.

Коментуючи підвищення рейтингу Л.ЧЕРНОВЕЦЬКОГО, В.КУЛИК висловив думку, що це відбулося через "мобілізацію зусиль команди діючого мера". Натомість, він вважає, що на спад рейтингу В.КЛИЧКА вплинула поява "таких гравців як О.ТУРЧИНОВ, О.ОМЕЛЬЧЕНКО, М.КАТЕРИНЧУК та інші", а також те, що його електоральна база є нестійкою.

Разом з тим результати опитування показали, що на виборах до Київради за Блок Черновецького у квітні готові проголосувати 24,1% виборців (проти 13,7% у березні), БЮТ - 23,1% (28,1%), Блок Кличка - 12,2% (10,3%), блок “Наша Україна – Народна самооборона” - 6,5% (7%), Партію регіонів - 6,1% (6,2%), Блок Омельченка - 3,2%, Блок Катеринчука - 1,1%, Блок Литвина - 2,1% (3,8%), КПУ - 1,8% (4,1%), СПУ - 1,1% (1,2%).

Зниження рейтингу БЮТ В.КУЛИК пов’язує із "розчаруванням частини виборців Ю.ТИМОШЕНКО у тому, що до списків БЮТ потрапили відомі забудовники, діяльність яких непокоїть киян".

Натомість приріст рейтингу блоку нинішнього мера він пояснює "активізацією мережевих програм роботи з виборцями". Натомість на тлі певного падіння особистого рейтингу В.КЛИЧКА зростання престижу його блоку В.КУЛИК пов’язує із "мобілізаційними заходами" його команди.

Підсумовуючи результати опитування, В.КУЛИК зазначив: "Ці рейтинги є умовними. З розгортанням безпосередньої агітаційної кампанії ситуація може якісно змінитися".

Дослідження громадської думки проводилось Центром досліджень проблем громадянського суспільства 12-18 квітня методом інтерв’ю за місцем проживання респондента. Всього було опитано 1200 осіб. Статистична похибка становить 3%.