Київ. 16 квітня. УНІАН. ТОВ «Карпатські мінеральні води» (Львівська обл.), один із виробників питної води, вивело на ринок нову ТМ «Carpatia», яка буде представлена в субпреміальному ціновому сегменті.
Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив директор Групи компаній «Карпатські мінеральні води» Микита НЕВЕСТЮК сьогодні на прес-конференції в УНІАН.
За словами М.НЕВЕСТЮКА, загальний обсяг інвестицій у даний проект - 6,5 млн. євро, з них 4,5 млн. євро - інвестиції в устаткування та лінію розливу, а 2 млн. євро - інвестиції в маркетинг і дистрибуцію. Частина коштів - позикові, частина - власні кошти компанії.
Як зазначила директор із маркетингу корпорації АМП Ася ТОКАРЕВА, на сьогодні компанія будує якісну дистрибуцію в усіх регіонах України. У західному регіоні корпорація має якісну дистрибуцію, а в центральному, південному й східному регіонах перебуває на етапі формування дистрибуції. Крім того, за словами А.ТОКАРЕВОЇ, в містах-мільйонниках компанія має намір відкривати філіальні відділення.
Нова продукція розливається на виробничій лінії німецької компанії KHS AG продуктивністю 10 тисяч пляшок на годину.
Як зазначив М.НЕВЕСТЮК, на найближчі декілька років запасу виробничих потужностей буде достатньо. Проте компанія розглядає можливість розширення складських приміщень, зокрема, будівництво логістичного центру. На сьогодні компанія не визначилася з майданчиком, де буде побудовано логістичний центр, проте планується, що його будівництво почнеться поточного року.
М.НЕВЕСТЮК зазначив, що в планах компанії на 2008 рік - досягти 0,5% ринку всіх упакованих вод в Україні, а до 2012 року - зайняти 15% субпреміального сегменту ринку упакованих вод в Україні.
Довідка УНІАН. ТОВ «Карпатські мінеральні води» (Львівська обл.) - виробник питної води. Випускає продукцію під ТМ «Карпатська джерельна», «Carpatia» і «Соковинка».