Оголошено переможців конкурсу «Бренд року України – 2008»

16:00, 15 квітня 2008
Останні події
2 0

Київ. 15 квітня. УНІАН. 23 квітня в Київському Льодовому палаці «Піонер» пройде церемонія нагородження переможців конкурсу «Бренд року України-2008».

Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив засновник і президент конкурсу «Бренд року України» Володимир СПІВАКОВСЬКИЙ сьогодні на прес-конференції в УНІАН.

За його словами,  на церемонії 23 квітня переможців конкурсу буде нагороджено кубком із золота і коштовного каміння та дипломом. Вони матимуть змогу протягом року користуватися знаком «Бренд року України-2008» для просування своєї торгової марки.

Президент конкурсу зазначив, що цього року переможцями конкурсу стали 22 компанії.

Зокрема, в номінації «Народне визнання» представлено: шоколад «Roshen», приправи «Мівіна», горілка «Medoff», коньяк «Таврія», вино «Inkerman», сири «Славія», мережа супермаркетів «Фуршет», мережа будівельних супермаркетів «Епіцентр», мережа ювелірних салонів «Укрзолото», маслини та оливки «Diva», фруктова консервація «Tropic life», автомобілі «Mitsubishi», акустика «Microlab», будівельні матеріали «Panabond», мережа дитячих розважальних комплексів «Ігроленд». У номінації «Бездоганна репутація» присутні: «VAB Bank», агенство з організації заходів «Event-Design», послуги сертифікації даних «Master-Key», гральні центри «King». До номінації «Бездоганна якість» увійшли: будівельні матеріали «S-Torm», овочева консервація «Долина желаний», пельмені «Лепота», медицина «UniLife».

За даними В.СПІВАКОВСЬКОГО, у конкурсі, який відбувається вже восьмий рік, цього року було опрацьовано близько 500 тис. анкет, за наслідками яких було визначено претендентів на перемогу в конкурсі.

За його оцінками, під час заповнення анкет споживачі найбільше звертають увагу на продукти харчування, алкогольні напої, будівельні матеріали, дитячі розважальні комплекси, медичне обслуговування.

В.СПІВАКОВСЬКИЙ зазначив важливість проведення конкурсу у зв`язку з планами України вступити до СОТ, додавши, що місія конкурсу - допомагати споживачам у виборі товарів, а підприємствам - забезпечити «маловитратне просування».

Водночас засновник конкурсу повідомив, що конкурс (проведення маркетингового дослідження з визначення купівельних переваг) відбувається за принципом самофінансування. «Ми інвестуємо в цей проект велику суму своїх грошей», - сказав він.

Довідка УНІАН. Гільдія Брендів - засновник всенародного конкурсу-рейтингу національних і глобальних брендів, з 2000 року займається просуванням іноземних і вітчизняних брендів на ринку України. Роль журі виконують споживачі за допомогою заповнення анкет.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter