Гарний подарунок напередодні весни отримали всі шанувальники «Газети по-львівськи». Відтепер до вже звичного часопису обсягом 40 шпальт додалася і її безкоштовна «сестра», що матиме 16 сторінок. Безкоштовне число «Газети...» виходитиме щоп’ятниці. Вже 29 лютого 2008 року львів’яни зможуть знайти його зі знайомим логотипом на фірмових стійках у магазинах, супермаркетах, бізнес-центрах, банках, центрах розваг і відпочинку тощо.
За словами директора з розвитку видавництва «ПресЦЕНТР» Вадима Балицького, «Газета по-львівськи/п’ятниця» – це міський тижневик нового формату спеціально для мешканців Львова. П’ятничне число «Газети...» – для ділових людей, які бажають отримувати значну кількість інформації в невеликому обсязі, щочетверговий випуск – для тих, хто любить читати багато та вдумливо, попри надзвичайно швидкий темп міського життя».
Директор ТОВ «Прес-Центр-Львів» Аліна Чичкань упевнена, що завдяки п’ятничному числу «Газети...» більшатиме кількість добре поінформованих львів’ян. Видання сприятиме їхньому активному та комфортному буттю. Одною з головних переваг п’ятничного числа є щотижневий наклад у 60 000 примірників. Таким чином, загальний тижневий наклад «Газети по-львівськи» становитиме близько 80 000 примірників, що є одним із рекордних тиражів у Львові й області.
«Газета по-львівськи» – щотижневе джерело відомостей про все, що необхідно знати про життя та для життя у Львові. Відтоді, як вийшло з друку перше число (у грудні минулого року), колектив редакції наполегливо працює, аби надавати читачеві оригінальну й актуальну інформацію. А за кількістю місцевої реклами «Газета по-львівськи» вже серйозно конкурує з виданнями -- лідерами регіону.
«Газета по-львівськи» має низку суттєвих переваг і для читача, і для рекламодавця. Це:
– єдина газета у Львові, що пропонує рекламодавцеві найширше охоплення аудиторії завдяки комбінованій системі розповсюдження. Це забезпечує високу ефективність і дозволяє оптимізувати бюджет рекламної кампанії;
– власна унікальна система розповсюдження до традиційного читача, який купує пресу в кіосках, додає так званих «покупців вихідного дня»;
– безкоштовну газету пропонують поруч із місцями розповсюдження товарів чи послуг (магазини, торгові та бізнес-центри тощо), що дозволяє ефективно впливати на їхнє просування;
– найвища наповнюваність інформаційними матеріалами серед інших безкоштовних газет Львова й ексклюзивними матеріалами в обох випусках про життя міста гарантує тривалість контакту з аудиторією;
– рекламодавець «Газети по-львівськи» за потреби може розмістити рекламу в будь-якому виданні мережі «Газета по-...».
«Газета по-львівськи» є одним із регіональних медіа-проектів провідного вітчизняного видавництва «ПресЦЕНТР», котре є засновником і видавцем «Газеты по-киевски», «Газеты по-днепровски», «Газеты по-харьковски», «Газеты по-донецки», «Газеты по-одесски», «Газеты нашего района» (мережа із 10 безкоштовних газет, що покриває всі райони Києва). У планах видавництва на 2008-й рік – випустити «Газету по-запорожски».