22 лютого 2008г. у Києві, в експоцентрі "КиївЕкспоПлаза", в рамках виставки "ENTEREX` 2008", відбулася VII Всеукраїнська конференція "Інтернет-Бізнес` 2008".
Тема конференції: "Інтернет-технології – ефективний інструмент сучасного бізнесу". Організаторами конференції традиційно виступили інформаційно-видавнича компанія "КАРЕ", виставкова компанія "Євроіндекс" і Інтернет-проект "Бізнес-Регістр".
На конференції з доповідями виступили 19 відомих українських і зарубіжних компаній і Інтернет-проектів: “Gemius Ukraine”, "МЕТА”, “OWOX”, “Юніком Системс”, “ARMOBI”, “Український бізнес портал”, “CIM”, “AUCTION.ua”, “1С-Бітрікс”, "ЭлВісті", “Бігун-Україна”, “AdLabs-Україна”, “Українські Інтернет Магазини”, "Б2Блоггер", “rabota.ua”, “FUTBOLKA.ua”, “КАРЕ”, “Компас”, “Бізнес-Досьє”.
Доповіді і презентації були присвячені таким питанням: соціодемографічні параметри УаНету, контекстна реклама, вибір ПО для Інтернет-магазинів, прийом платежів і оплата в Інтернет, мобільна Інтернет-реклама, соціалізація бізнес-ресурсів, структура Інтернет-магазину, феномен Інтернет-аукціонів, новинний інформаційний простір, управління корпоративним Інтернет-сайтом, бізнес з системою “Бігун”, склик у контексті, новинне просування в Інтернет, Інтернет-каталоги товарів, Інтернет-рекрутінг, ефективність в Інтернет за менші гроші, мережа ділових порталів “Бізнес-Гід”, сайти-супутники системи “КОМПАС”, тенденції розвитку Інтернет-реклами в Україні.
Титульний спонсор: ЗАТ “МЕТА”.
Інформаційні спонсори: “Прес-Біржа”, ”RedTram”, ”УНІАН”, “Український бізнес портал”, “ComputerWorld/Украина”, “Майтоп”, “АИН”, “AUTO.ria.ua”, “Що це?”, “DOM.ria.ua”, “Гроші плюс”, “Укрфірм”, “Караван Плюс”, “B2Blogger.com”, “Українські Інтернет Магазини”, “Internet UA”, “UA WEB”, “Практика управлiння”.
Технічний спонсор: компанія “FreeHost.com.ua”.
Заочні учасники: "HeadHunter.com.ua", "Зовнішекономконсалтинг", "Clear Design", "Контакт", "Пошук", "UA-регіон", "Міжнародний Бізнес”.
Партнери: ділові і спеціалізовані видання України, котрі ведуть Інтернет-проекти української мережі Інтернет і зарубіжжя.
Цільова аудиторія: керівники українських і зарубіжних фірм і підприємств різних напрямів бізнесу, провідні фахівці у галузі Інтернет-технологій, а також Інтернет-реклами і Інтернет-маркетингу, широке коло Інтернет-користувачів, представники засобів масової інформації України і зарубіжжя.
Учасники конференції отримали можливість, крім відвідин конференції і отримання рекламно-інформаційних матеріалів від організаторів і доповідачів, також прорекламувати безкоштовно свою компанію на бізнес-порталах в Україні і за кордоном, а також в каталогах і на CD-дисках підприємств України (видавець -- компанія "КАРЕ", Київ).
Конференція викликала значний інтерес - її відвідали більше 180 учасників.
Вже традиційно всім доповідачам на конференції були вручені дипломи, а всім учасникам - подарунки від компаній “КАРЕ”, “Бізнес-Досьє”, “МЕТА”, “Бігун-Україна”, журналу “Internet UA” і “Приватбанку”.
Організатори конференції запрошують українські і зарубіжні компанії до участі в новій конференції "Інтернет-бізнес` 2008", яка буде проведена у вересні 2008 р. в рамках міжнародної виставки реклами, маркетингу і мас-медіа “REX’ 2008” (організатор - виставкова компанія “Євроіндекс”).