УБР – ближче, ніж телебачення, цікавіше, ніж газета

15:33, 21 лютого 2008
Останні події
0 0

Презентація нового Інтернет-порталу Український бізнес-ресурс (УБР) відбулась в агентстві УНІАН.

Новий інформаційний онлайновий проект Комунікаційної групи ESG орієнтований передусім на ділову аудиторію України. Втім, як було заявлено під час прес-конференції керівництва компанії, портал буде цікавий кожному, хто прагне отримувати актуальну ділову інформацію, поєднуючи переваги телебачення та Інтернет.

“Місія нашої компанії – допомагати представникам влади, бізнесу і громадянам України почути, побачити і зрозуміти один одного”, -- заявив генеральний директор Комунікаційної групи ESG Юрій Каплуненко.

Як повідомив Ю. Каплуненко, за даними Інтернет-асоціації України, кількість користувачів Інтернет в Україні за 2007 рік збільшилася в 3,5 рази. На сьогодні ця цифра становить  п`ять мільйонів осіб. З них 37 % -- це фахівці, представники бізнесу, активна частина населення, яка використовує Інтернет на роботі і в бізнесових справах.

“Ми вирішили приділити цій аудиторії особливу увагу”, -- заявив генеральний директор ESG.

За його словами, прямі інвестиції на технічну модернізацію компанії, які дозволяють не лише працювати для Інтернет, але й реалізовувати телевізійні завдання, складають близько 15 млн. гривень.

Засновники УБР вважають, що їхній проект стане першим українським онлайновим діловим відео-щоденником. Вони сподіваються, що клієнти матимуть можливість обрати ті теми, які потрібні саме їм, і дивитися інформаційні сюжети у зручний час.

“Головна наша відмінність від інших ділових інформаційних ресурсів полягає в тому, що ми робимо акцент на власні ексклюзивні відео-матеріали”, -- повідомила генеральний продюсер Людмила Обертинська, яка розповіла про технічні можливості для реалізації проекту, зокрема, про технологію серверного виробництва новин.

За її словами, ця технологія дозволяє одночасно багатьом користувачам використовувати один і той же відеоматеріал для підготовки матеріалів і дає змогу суттєво скоротити шлях від джерела інформації до її споживача.

 “Думаю, що ця технологія дозволить максимально оперативно наповнювати наші телевізійні та інтеренет-ресурси інформацією”, -- зазначила Л. Обертинська.

“Бізнес стає відкритим, він хоче повідомляти про себе, йому потрібні нові інформаційні майданчики,  -- сказала шеф-редактор УБР Ганна Бєднова. -- Використовуючи наш більш ніж п’ятирічний досвід виробництва ділового контенту, наші технології і можливості, ми хотіли би запропонувати такий майданчик для бізнесу”.

У створенні Українського бізнес ресурсу, за словами його засновників, задіяна потужна знімальна й монтажна база, редакція з досвідченими журналістами й редакторами.

“Ми відкриті до комунікацій і до переговорів і хочемо створити своєрідний бізнес-клуб, -- заявила керівник відділу маркетингу Комунікаційної групи ESG Олена Сидоренко. -- Основний принцип нашої роботи – це оволодіння потребами  ринку, який швидко росте, і швидка відповідь на запити наших споживачів”.

“У нас амбітні плани, і впродовж наступних місяців ми запропонуємо вам нові інформаційні продукти, сервіси та можливості” – обіцяють керівники Українського бізнес-ресурсу.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter