Рентабельність пасажирських перевезень без потужних капіталовкладень підняти неможливо - дослідження

13:00, 19 лютого 2008
Останні події
5 0

Київ. 19 лютого. УНІАН. Рентабельність пасажирських перевезень без великих капітальних вкладень підняти неможливо.

Як передає кореспондент УНІАН, про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН заявив керівник аналітичної групи консорціуму «Менеджмент консалтинг груп» (МКГ) Дмитро ПОДТУРКІН, посилаючись на результати соціального опитування, яке в грудні 2007 р. - січні 2008 р. провів консорціум.

«Наш головний висновок - на жаль, додатковими послугами, малою кров`ю підняти рентабельність пасажирських перевезень чи організувати ефективний бізнес з обслуговування пасажирів без великих вкладень неможливо сьогодні», - сказав він. За його словами, як з`ясувалося в результаті дослідження, пасажири не особливо зацікавлені у впровадженні нових додаткових послуг у потягах і на вокзалах.

«Українці в цілому задоволені існуючими послугами на залізниці», - сказав він, додавши, що у зв`язку з цим необхідності у введенні нових послуг немає, утім є необхідність у розвитку існуючої інфраструктури. Це стосується оновлення вокзалів, рухомого складу, реалізації прискореного, швидкісного руху і концепції денних потягів.

«У дослідженні ми розглядали можливість реалізації додаткових послуг як один з варіантів підвищення рівня сервісу і зниження збитковості пасажирських перевезень, але виявилось, що всі додаткові послуги, які ми виявили в результаті опитування фокус-груп, не користуватимуться тією популярністю, яку мають існуючі послуги», - сказав він.

Він також зазначив, що на рентабельність може вийти тільки послуга з підключення до Інтернету в потягах далекого сполучення. Крім того, широким попитом у пасажирів, на думку експерта, користуватимуться банківські послуги на вокзалах і послуги таксопарку, але в тому разі, якщо їхня вартість буде такою ж, як у середньому по місту.

Як повідомив Д.ПОДТУРКІН, на думку пасажирів, за сукупністю споживчих характеристик, послуг у потягах далекого сполучення залізничний транспорт на сьогодні є оптимальним за співвідношенням ціна-якість, порівняно з іншими видами транспорту. При цьому головну оцінку пасажири дали місцерозташуванню вокзалів, точності й безпеці руху. У той же час, найменше споживачів задовольняє ціна – як на квитки, так і на послуги на вокзалах. «Це показує, що залізниця вже підходить до якогось цінового порогу, після якого збільшення ціни приводитиме до втрати пасажирів», - підкреслив Д.ПОДТУРКІН.

Як повідомив експерт МКГ Анатолій МЕЛЬНИЧЕНКО, в опитуванні взяли участь понад 2400 пасажирів, дослідження проводилося в потягах далекого проходження на різних напрямках і на вокзалах Києва, Харкова, Одеси, Донецька, Дніпропетровська, Львова.

Як повідомляв УНІАН, восени 2007 р. МКГ провів дослідження з вивчення потреб пасажирів у додаткових послугах у потягах і на вокзалах.

Згідно з дослідженням, на вокзалах пасажири хотіли б бачити зали для куріння, інтернет-кафе, служби виклику таксі. У потягах далекого проходження - доступ до Інтернету, міні-маркети, кімнати для перевдягання, пункти обміну валют і медичного обслуговування. У приміських потягах підвищеної комфортності пасажирам не вистачає Інтернету, а також медичного обслуговування, окремих вагонів для пасажирів з дітьми, послуг супроводу дітей і літніх людей, пледів. Крім того, пасажири виступають за введення біжучих рядків і електронних табло у вагонах, де б відображалися назви станцій.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter