Перевізники заявляють про можливість кризи автоперевезень через дії Мінтрансзв’язку

10:38, 14 лютого 2008
Останні події
0 0

Київ. 14 лютого. УНІАН. Перевізники заявляють про можливість кризи автоперевезень через дії Міністерства транспорту і зв`язку.

Про це сьогодні заявили на прес-конференції в УНІАН президент громадської організації "Союз автоперевізників України» Богдан ЛЯШУК і голова правління громадської організації «Союз водіїв» Сергій ОВЧИННИКОВ.

«Міністром транспорту і зв`язку Йосипом ВІНСЬКИМ було надано статус нелегалів тим перевізникам, які здійснюють нерегулярні перевезення. І була дана команда впродовж трьох місяців вивести з ринку (автоперевезень – УНІАН) цю категорію перевізників», - заявив Б.ЛЯШУК.

За його словами, команда вивести з ринку таких перевізників була дана міністром «за сприяння деяких депутатів БЮТ». «Просто є деякі депутати БЮТ, які підтримують великі базові автотранспортні підприємства. Тобто, вони мають свої долі в цих базових підприємствах, які мають свої маршрути, своїх пасажирів, і вважають, що перевізники, які здійснюють нерегулярні пасажирські перевезення, просто відбирають пасажирів», - сказав Б.ЛЯШУК. При цьому він не уточнював імена і назви фірм.

Б.ЛЯШУК заявив, що Мінтрансзв’язку не бажає йти на поступки та ігнорує вимоги перевізників відмінити спільний наказ Мінтрансзв’язку і МВС щодо нерегулярних пасажирських автоперевезень, а також окремі положення «Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», затверджених постановою Кабінету міністрів 26 вересня 2007 року. «Метою ухвалення цих усіх нормативних актів було підвищення безпеки пасажирських перевезень, хоча за цим ховається завдання вивести з ринку саме цю категорію перевізників», - вважає Б.ЛЯШУК.

У свою чергу, С.ОВЧИННИКОВ повідомив, що на сьогоднішній день в Україні 80% пасажирських перевезень здійснюють приватні перевізники-підприємці, а великі автотранспортні підприємства і підприємства середнього класу - близько 20%. «Тобто, майже весь ринок надання послуг з перевезення зайнятий саме приватними перевізниками», - зазначив він, додавши, що «ми йдемо до того, що у нас буде криза перевезень».

За його словами, питання ставлення до нерегулярних автоперевізників «переростає в проблему держава-перевізники-пасажир, тому що кінець кінцем постраждає саме пасажир».

Як повідомляв УНІАН, Союз автоперевізників України 20 лютого має намір провести акції протесту під стінами Кабінету міністрів, Міністерства транспорту і зв`язку і МВС. Перевізники вимагають відмінити спільний наказ Мінтрансзв’язку і МВС від 25 травня 2007 р. щодо нерегулярних пасажирських автоперевезень, а також окремі положення «Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», затверджених постановою Кабінету Міністрів 26 вересня 2007 р., які, як стверджують перевізники, “спрямовані на знищення бізнесу приватних автоперевізників”.

Спільним наказом Мінтрансзв’язку і МВС встановлені додаткові вимоги до підприємців, які здійснюють нерегулярні пасажирські перевезення. Це, відзначають перевізники, дестабілізує їх роботу і призводить до додаткових грошових витрат, а також до втрати часу, оскільки на кожну поїздку необхідно одержувати узгодження (дозвіл) ДАІ і Головавтотрансінспекції. При цьому видача узгодження ДАІ тільки на одну поїздку коштує 97 грн. А штраф у разі відсутності такого узгодження становить 1700 грн.

У «Правилах надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», є пункт, що забороняє використання ліцензійних, але переобладнаних автобусів.

Перевізники зазначають, що на сьогоднішній день в Україні понад 80% пасажирських перевезень здійснюється переобладнаними автобусами. Це в переважній більшості транспортні засоби «Мерседес», «Фольксваген», «Івеко», які ні в чому не поступаються транспортним засобам вітчизняного виробництва, а навіть набагато безпечніші та якісніші. Перевізники вважають, що цей пункт порушує їхні права і обмежує бізнес.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter