Київ. 7 лютого. УНІАН. За п`ять років діяльності виставкового центру «КиївЕкспоПлаза» кількість виставкових заходів зросла в 3 рази – до 114 виставок у 2007 році.

Про це сьогодні в ході прес-конференції в УНІАН, присвяченої підсумкам роботи «КиївЕкспоПлаза» за 5 років, повідомив генеральний директор виставкового центру Ігор КОЛГАТІН.

За його даними, в «КиївЕкспоПлаза» за п`ять років було проведено 412 виставок, у яких взяли участь понад 28 тисяч компаній, з яких 6,5 тисяч - зарубіжні, виставки відвідало 2,2 млн. осіб.

Відео дня

І.КОЛГАТІН також повідомив, що в 2007 році загальна площа проведених центром виставок становила 379,4 тис. кв. м., що на 17% більше, ніж у 2006 році. «У 2007 році у виставках взяли участь 9 тис. 611 компаній, зокрема 1 тис. 829 іноземних із 59 країн світу, організаторами виставок виступили 20 компаній з України, Росії, Німеччини та Туреччини. Минулого року виставки, що проходили в «КиївЕкспоПлаза», відвідали 612 тис. 275 осіб», - додав І.КОЛГАТІН.

На його думку, «з появою сучасних виставкових майданчиків у 2003 році, було дано потужний поштовх зростанню національних і міжнародних виставок в Україні, розширенню ділових контактів, налагодженню зовнішньоекономічних зв`язків із світовою спільнотою - почався новий період якісного розвитку українського виставкового бізнесу».

І.КОЛГАТІН переконаний, що сьогодні виставкова галузь України перебуває на піку свого розвитку. «Завдяки міжнародним виставкам, конгресам, конференціям, форумам Україна займає почесне місце на виставковій карті Європи. Досвід роботи українських виставкових компаній беруть до уваги при реалізації нових виставкових проектів колеги з Росії, Польщі, Румунії, Угорщини, Словаччини, Чехії», - сказав гендиректор «КиївЕкспоПлаза».

Разом із тим він зазначив, що на сьогоднішній день обсяги професійних виставкових площ у Києві є недостатніми. «Зараз у Києві 60 тис. виставкових площ, із яких половина припадає на «КиївЕкспоПлаза», але з урахуванням темпів зростання виставкової галузі цього явно недостатньо», - підкреслив І.КОЛГАТІН.

Підсумовуючи він зазначив, що «виставкова діяльність виконує важливу роль у створенні позитивного інвестиційного клімату держави”.