Торговий дім «Водна Техніка» оголосив про початок ребрендингу в зв`язку зі змінами ділової стратегії

18:14, 29 січня 2008
Останні події
4 0

Київ. 29 січня. УНІАН. Великий український постачальник теплотехніки Торговий дім «Водна Техніка» (Київ) почав ребрендинг у зв`язку зі змінами ділової стратегії.

Про це повідомив директор ТД «Водна Техніка» Віталій ЯКОВЕНКО сьогодні на прес-конференції в УНІАН.

За його словами, основні цілі, які переслідує ТД «Водна Техніка» при проведенні ребрендингу, – підвищення лояльності партнерів і рівня передбачливості в плані потреб партнера; ефективна й довготривала взаємодія зі споживачами за допомогою задоволення не тільки їхніх потреб, але й створення нових споживчих цінностей; стабільність принципів взаємодії.

У свою чергу, комерційний директор ТД «Водна Техніка» Ярослав ОБОЗНИЙ зазначив, що основний принцип нової стратегії діяльності ТД «Водна Техніка» – розширення рамок взаємодії з партнерами до моменту сприяння у вирішенні проблем при організації їхнього бізнесу.

"Ми довго вивчали своїх посередників і аудиторію кінцевого покупця, аналізуючи результати спільної діяльності впродовж 10 років роботи на ринку… Саме досягнуті результати спільної взаємодії були поставлені в основу нової моделі побудови комерційних взаємовідносин із партнерами компанії. Одним словом, проблеми бізнесу нашого партнера стають проблемами ТД «Водна Техніка», який приймає на себе зобов`язання й соціальну відповідальність за стабільність бізнесу нашого партнера", – сказав Я.ОБОЗНИЙ.

При цьому він додав, що одним із основних моментів нової схеми взаємодії на ринку стає наближення роздрібного ринку до кінцевого покупця, що передбачає значне вкладення ресурсів і створення розуміння кінцевим споживачем моментів, пов`язаних із виробництвом, функціонуванням і споживанням складної та технологічно небезпечної продукції - теплотехніки. Для цього компанія планує збільшувати кількість роздрібних точок і розширити товарний асортимент відповідно до потреб представників цільової аудиторії.

В.ЯКОВЕНКО підкреслив, що завершити ребрендинг компанія планує до травня 2008 року.

Довідка УНІАН. Торговий дім «Водна Техніка» постачає газові котли таких відомих італійських торгових марок як Hermann, Immergas і Bongioanni, радіатори італійських партнерів De’Longhi, Ragall і Sira Group, колонки Cointra і Selena Ko, газові конвектори Eskabe і кондиціонери Maycro. Все устаткування, що надається «Водною Технікою», сертифіковане й забезпечене дозволами на продаж і експлуатацію в Україні.

Партнерами ТД «Водна Техніка» в Україні є понад 2000 спеціалізованих компаній – будівельні й монтажні фірми, оптові компанії та мережі спеціалізованих магазинів.

У компанії працюють 150 сервісних інженерів, які здійснюють перший пуск в експлуатацію, сервісне обслуговування, гарантійне та післягарантійне обслуговування, ремонт устаткування.

У 2007 році компанія поставила на український ринок 55 тис. штук настінних газових котлів. Всього в Україні в 2007 році було продано близько 170 тис. штук настінних газових котлів.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter