29 січня 2008 року о 12.30 в конференц-залі Інформаційного агентства «Уніан» відбудеться прес-конференція для українських ЗМІ. Головною темою є офіційна заява керівника компанії про початок ребрендингу ТОВ «Торговий Дім «Водна Техніка», який грунтується на зміні ділової стратегії взаємодії з партнерами на ринку.

Офіційну заяву зробить директор компанії Яковенко Віталій Олександрович та комерційний директор - Обозний Ярослав Миколайович. Будуть висвітлені основні питання щодо необхідності соціалізації бізнесу та впроваждення на українському теплотехнічному ринку европейських стандартів співробітництва. З 2008 року ТД «Водна Техніка» насамперед ставить собі за мету розвиток клієнто-орієнтованості компанії — ефективну та довготривалу взаємодію  з партнерами-покупцями продукції за допомогою задоволення не тільки їх основних потреб та запитів, а й створення додаткових цінностей при  співробітництві.

Головним аспектом стосовно змін у діловій стратегії Торгового Дому «Водна Техніка» є підтримка процесів діяльності своїх партнерів стосовно як комерційної складової, так і інших напрямків розвитку: логістики, менеджменту управління збутом, просування продукції, сервісної підтримки, якісної представленності товарів у торгових точках, оформлення торгових залів тощо.

Відео дня

Якість послуг та пропозиція додаткового сприяння розвитку та участь у бізнесі партнера, підтримка стабільності його роботи за рахунок потенціалу ТД «Водна Техніка», розвиток нових сервісів — такі головні принципи клієнт-орієнтованості торгового дому, впровадження яких почнеться з 2008 року.

2008 року ТД «Водна Техніка» відствяткує 10-річчя діяльності на теплотехнічному ринку України. Ребрендинг — це початок ще одного етапу розвитку, що дозволить вийти на  принципово новий для ринку рівень співробітництва з партнерами. 

Ребрендинг буде супроводжуватись оновленням корпоративного іміджу, розвитком діалогу з учасниками ринку через ЗМІ та громадські заходи, збільшення активностей та вкладення ресурсів задля популяризації торгових марок, а також наближення кінцевого покупця до товару через роз`яснення моментів, пов`язаних з виробництвом, функціонуванням та споживанням складної технологічної продукції.

***