Центр суспільно-інформаційних технологій “СОЦІАЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА ” 17 – 23 листопада 2007 року провів соціологічне опитування у м.Києві. Всього за  квотною вибіркою, що репрезентує доросле населення м.Києва за статтю і віком було опитано 1822 респондента у всіх 10–ти районах міста. Головна мета дослідження – вивчення електорально–політичних поглядів дорослого населення міста. Статистична похибка вибірки не перевищує 2,4%.

Як показали дані дослідження, серед депутатських фракцій Київради найвищу довіру киян мають: фракція БЮТ – 33,8%, фракція Партії Регіонів – 13,7%, фракція «Народний блок Литвина» - 12,6%, фракція «Наша Україна» - 11,8%, фракція «Блок Л.Черновецького» - 9,8%, група В.Кличко – 9,7%. В той же час, жодній фракції не довіряють – 15,3% киян.

 Щодо окремих політиків, то 12 осіб, запропонованих для оцінки рівня довіри, можна виділити у три групи, яким кияни загалом довіряють:

Відео дня

1. Ю.Тимошенко (38%) і В.Кличко (33%);

2. Ю.Луценко (25%), Л.Черновецький (25%), О.Омельченко (21%), М.Томенко (19%);

3. О.Довгий (7,7%), В.Горбаль (6,9%), В.Пилипишин (5,1%), А.Коваленко (4,5%), М.Поживанов (4,2%), М.Бродський (3,5%).    

 Якщо на виборах мера буде запропонований список із 12 вище перелічених осіб, то сьогодні кияни готові проголосувати наступним чином:

  Частота(кількість відповів.) % до відповівших

1 Бродський Михайло 4 0.2

2 Горбаль Василь 49 2.7

3 Довгий Олесь 5 0.3

4 Кличко Вiталiй 433 23.8

5 Коваленко Анатолiй 4 0.2

6 Луценко Юрiй 176 9.7

7 Омельченко Олександр 147 8.1

8 Пилипишин Вiктор 18 1.0

9 Поживанов Михайло 13 0.7

10 Томенко Микола 35 1.9

11 Тимошенко Юлiя 118 6.5

12 Черновецький Леонiд 291 16.0

 проти всіх  113 6.2

 важко сказати 236 13.0

 у нових виборах мера участi не братиму 178 9.8

 Центр суспільно-інформаційних технологій "Соціальна перспектива" засновано у 1997р. як некомерційну, безприбуткову установу.

Центр створено з метою сприяння становлення громадянського суспільства, зміцнення державності України та її міжнародного престижу, встановлення публічних, демократичних зв`язків між суспільною думкою, засобами масової інформації та владними структурами, використання інтелектуального потенціалу України в реформуванні політики та економіки української держави.

Основними напрямами діяльності Центру є:

· організація та проведення конференцій, семінарів, круглих столів з актуальних проблем українського суспільства;

· організація і проведення виборчих компаній;

· проведення загальнонаціональних та регіональних соціологічних досліджень (опитування громадської думки, контент-аналіз, фокус-групи);

· вивчення політичних практик та орієнтацій різних верств населення;

· громадська експертиза діяльності соціальних інститутів та підприємств;

· організація ефективної і демократичної взаємодії між бізнесом, засобами масової інформації і органами влади;

· розробка та реалізація іміджу державних, неурядових, громадських організацій, українських або закордонних підприємств і фірм працюючих в Україні;

· інформування суспільства, засобів масової інформації, бізнесу і органів виконавчої і законодавчої влади з актуальних проблем суспільства і конкретних засобів  (механізмів) їх вирішення.

Центром проведено ряд загальнонаціональних та регіональних досліджень:

· науково-дослідницький проект “Ставлення населення України до приватизаційних процесів” (1997-1998);

· організовано круглий стіл “Приватизаційні в Україні: оцінки та позиції громадян” і видано брошуру за однойменною назвою (1999р.);

· в період виборів до Парламенту України (1998р.) та Президента України (1999р.) проведено декілька соціологічних досліджень в Харківському, Луганському регіонах та м. Києві;

· на замовлення Алчевського коксохімічного заводу виконано дослідження “Соціально-психологічні показники управлінської ланки в контексті нових економічних умов”;

· реалізовано проект “Бізнес в Україні в контексті теорії і практики соціальної відповідальності”;

· здійснено моніторинг електоральних настанов населення Рівненської області напередодні парламентських виборів 2002 року;

· проведена міжнародна конференція – “Наукові знання та влада: суперечливі взаємовідносини соціологічних досліджень та політичної практики” (2005 рік);

· здійснено моніторинг електоральних настанов населення Кіровоградської області напередодні парламентських виборів 2006 року;

· проведено експертне опитування в рамках розробки Концепції іміджевої політики НАК “Нафтогаз України” (2006 рік);

· здійснено моніторинг електоральних настанов населення м. Києва напередодні виборів міського голови та Київської міської ради 2006 року;

· на замовлення фонду “Демократичні ініціативи” здійснено післявиборче опитування киян (травень 2006 року);

· у 2006 році Центр завершив виконання багаторічного проекту Ф7/479-2001 “Українське суспільство на межі ХХІ століття (соціальний портрет населення України)” на замовлення Державного Фонду Фундаментальних Досліджень;

· на замовлення компаній “Київстар” та SPN Ogilvy PR здійснено комплексне соціологічне дослідження “Вплив мобільного зв’язку на поведінкові норми українського соціуму” (травень 2007 року);

· здійснено моніторинг електоральних настанов населення України напередодні дострокових парламентських виборів 2007 року;

· здійснено загальнонаціональне опитування громадської думки населення України стосовно проблеми газозабезпечення держави та діяльності НАК “Нафтогаз України” (2007 рік);