Соціолог Бондаренко має намір подати до суду на газету «Сегодня»

16:10, 27 вересня 2007
0 0

Голова ради директорів Інституту політичних і соціологічних досліджень імені Т.Г.Шевченка Володимир БОНДАРЕНКО має намір подати до суду на газету «Сегодня», яка опублікувала інформацію про те, що заплатила йому за публікацію неправдивого рейтингу однієї з політичних сил.

Про це він повідомив сьогодні на прес-конференції в УНІАН, додавши, що позов він має намір подати після виборів.

Так само В.БОНДАРЕНКО обнародував відкритий лист президенту футбольного клубу «Шахтар» Рінату АХМЕТОВУ, якого, за його словами, називають власником газети «Сегодня».

У листі він називає дії газети провокацією, а публікацію про те, що йому нібито заплатили за озвучування високого рейтингу «Християнського блоку» - фальшивкою. В.БОНДАРЕНКО звинувачує газету в тому, що вона підробила його почерк (у розписці про отримання ним грошей – УНІАН) і змонтувала його голос.

Водночас він підтвердив, що дійсно озвучив рейтинг «Християнського блоку» на рівні 2,5%. Проте, за його твердженням, він дійсно на той час був таким (вся решта соціологічних служб давала цьому блоку значно менше одного відсотка - УНІАН).

У листі до Р.АХМЕТОВА керівник Інституту політичних і соціологічних досліджень імені Т.Г.Шевченка просить відповісти - на що витратили гроші журналісти газети «Сегодня», які, на його думку, вони одержали за публікацію. А так само просить відповісти на його питання: «чи вибачитеся ви особисто переді мною за своїх наклепників після того, як я виграю суд у ваших ЗМІ із захисту моєї обмовленої честі та гідності?».

Разом з тим присутні на прес-конференції представники газети заявили, що їх публікація правдива, і вони готові надати в суді відповідні докази.

Як повідомляв УНІАН, 6 вересня В.БОНДАРЕНКО на прес-конференції повідомив, що рейтинг блоку “Християнський блок”, відповідно до опитування, становить 2,5%. 7 вересня газета надрукувала матеріал, в якому йшлося, що цей рейтинг був замовлений газетою, кореспондент якої представлявся помічником одного з кандидатів від блоку. Газета стверджувала, що соціолог одержав за озвучування цього рейтингу 4 тисячі доларів.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter