PR-служби партій поділили між собою газети та телеканали

11:57, 26 вересня 2007
Останні події
0 0

Про це заявив голова оргкомітету Всеукраїнського форуму медіа-діалогу Сергій Лихоманенко, презентуючи дослідження «Місце та роль ЗМІ у виборчих стратегіях політичних партій та блоків кампанії 2007 року» на прес-конференції, що відбулася в УНІАН 26 вересня.

Головна мета дослідження – аналіз ефективності використання учасниками передвиборчого процесу 2007 року тих чи інших видів ЗМІ у реалізації власних виборчих кампаній.

Так, БЮТ найефективніше організував політичний PR на телебаченні, реалізувавши найкращий проект у співпраці з 1+1, та у друкованих ЗМІ – проект з газетою «Сільські вісті» (відповідальний Б. Губський). До PR-проектів Партії Регіонів найбільш лояльно поставилися телеканали НТН та Інтер, а також «Українське радіо» (відповідальна Бондаренко). НУ-НС отримав прихильність ICTV та газети «Україна молода». Соціалістична партія України не зважаючи на загалом невелику присутність у ЗМІ, привернула увагу журналістів телеканалу «Інтер» та радіо «Ера». КПУ та Блок Литвина були представлені в ЗМІ вкрай мало.

Серед іншого голова оргкомітету Форуму Медиа-діалогу Сергій Лихоманенко відзначив: «Ми сьогодні бачимо, що PR-служби партій зуміли підняти свою роботу  на якісно вищий рівень у порівнянні із минулими виборами; не можу не відзначити високий професіоналізм у формуванні інформаційних приводів з боку керівництва PR-служб БЮТу та Партії Регіонів – сформовані ними  інформаційні приводи та їх робота в цілому були кращими с поміж усіх фігурантів дослідження». 

Журналісти практично всіх видань схильні до перенесення власних політичних симпатій на інформаційно-аналітичні матеріали, що ними готуються. Це явище активно використовується прес-службами політичних партій в роботі з побудови політичної комунікації.

В межах проекту досліджувалися телебачення, преса та радіо за серпень-вересень 2007 року, тобто за час активної політичної боротьби напередодні виборів. Аналізуються публікації в провідних соціальних, ділових, суспільно-політичних виданнях.

Дослідження було здійснено аналітичним бюро «Медіагностика» при підтримці партнерів – Академії Української Преси та моніторингового агентства «ІнтерМедіаКом Україна», на замовлення Всеукраїнського форуму медіа-діалогу.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter