Український логотип — кращий в Європі!

15:31, 18 вересня 2007
0 0

Логотип, розроблений Kaffeine Communications для сумісного проекту ЄС і Програми розвитку ООН "Спільнота споживачів та громадські об`єднання" — абсолютний переможець European Logo Design Annual 2007 (EULDA `07).

EULDA — один зі статусних конкурсів в області графічного дизайну. Про вагомість його нагород говорить хоч би той факт, що схема оцінки робіт на EULDA — єдина в світі схема, визнана 65 міжнародними і національними дизайнерськими асоціаціями. Її унікальність (і основа її авторитетності) в тому, що механізм суддівства EULDA в точності відтворює реальний процес клієнта перетворення ідеї логотипу в успішний логотип: дизайнер  споживач.

Дизайнери вирішують, що показувати клієнтові:

на першому етапі кращі роботи відбирають 10 топ-професіоналів в області дизайну, що представляють авторитетну організацію — The Bureau of European Design Associations (Бюро європейських дизайнерських асоціацій, BEDA).

Клієнти вирішують, що показувати споживачам:

вибрані дизайнерами логотипи і товарні знаки передаються жюрі, що складається з 10 маркетинг-менеджерів провідних міжнародних компаній, яких відбирає Arquent, найбільша в світі компанія по підбору кадрів для маркетингу.

Споживач вирішує долю бренду:

роботи, що "вижили" після суду маркетологів, передаються в жюрі споживачів — 10 представників Consumers International (міжнародна федерація споживчих організацій; об`єднує 230 організацій в 100 країнах) вибирають переможців EULDA.

Цього року на цей складний конкурс було подано близько 1000 робіт з 33 країн. І переміг логотип, розроблений українським агентством Kaffeine Communications! Створили його Йован Роцанов (автор ідеї і керівник проекту) і Ганна Тімков (дизайнер).

Розповідає Анже Йереб, креативний директор Kaffeine Communications:

— Вийшла досить забавна історія. Ми брали участь в тендері на розробку кампанії для проекту "Спільнота споживачів і громадські об`єднання". Вже були придумані ідеї, хлоп`ята перейшли до дизайну бігбордів — і виявили, що нам щось дуже не вистачає. Не вистачає логотипу — як елементу комунікації, як банального підпису під повідомленням. У проекті логотипу не було, в тендерне завдання його розробка не входила... але нам його правда дуже не хватало, і ми його зробили. А потім просто подарували "Спільноті споживачів" і через якийсь час відправили на конкурс. Я думаю, це вельми повчальна історія. Можна працювати, мінімізуючи зусилля: не просять — не треба. А можна працювати так, як потрібно, тобто по максимуму. І цей максимум повертається сторицею.

Розповідає Йован Роцанов:

— Мета проекту "Спільнота споживачів та громадські об`єднання" — допомогти нам, споживачам, захистити свої права, насамперед через підвищення наших знань про ці права. Тому я шукав найпростіший і найвиразніший спосіб показати захист в контексті споживання. І у результаті з`єднав два дуже зрозумілих символи: штрих-код як символ споживання і парасолька як символ захисту. А коли дізнався про перемогу в EULDA, у котрий раз подумав: мій принцип — не ускладнювати без крайньої необхідності — схоже, правильний принцип. Не ускладнювати. Просто працювати по-максимуму. Можливо, Kaffeine Communications вдалося знайти ключик до рекламних перемог на європейському рівні.

***Йован Роцанов, що консультує арт-директор Kaffeine Communications. Випускник Бєлградського університету мистецтв, факультет прикладного мистецтва, спеціальність «Графічні комунікації». Займається графічним дизайном і візуальними комунікаціями більше 12 років. Працював в Saatchi & Saatchi Balkans, TBWA Belgrade, а також в дизайн-бюро і рекламних агентствах Швейцарії, Словенії, США і Гонконгу. У Україні з грудня 2005 року, успішно суміщає роботу креативного директора Інтернет-Агентства Kensu і що консультує арт-директора Kaffeine Communications. У 2007 році був обраний президентом дизайн-жюрі Київського Міжнародного Фестивалю реклами. Йован Роцанов – володар нагород багатьох престижних європейських фестивалів, його роботи публікуються в американських, британських, німецьких виданнях про графічний дизайн, а також в підручниках по візуальних комунікаціях.

***Kaffeine Communications ( ) – постсітьове рекламне агентство повного циклу.

Спеціалізація – створення brand identity і креативних рішень для всіх комунікаційних каналів.

Серед клієнтів агентства – Red Bull, Rosava, Gorenje, JTI.

Серед логотипів, розроблених агентством, – логотипи Jeans, Rosava, Skazka та інші.

Додаткова інформація:

EULDA: eulda.com

"Спільнота споживачів та громадські об`єднання": www.undp.org.ua/cscn/

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter