Сьогодні був презентований путівник «Мандри Україною. Золота підкова Черкащини». Це перше туристичне видання із серії «Мандри Україною».

Ініціаторами путівника виступили Черкаська облдержадміністрація  та благодійний фонд «Золота підкова Черкащини».

На думку редактора путівника - Олександра Черевка, голови Черкаської ОДА, це видання сприятиме залученню туристів до Черкащини.

Відео дня

Олександр Черевко: «Завдяки державній програмі розвитку історичних та духовних надбань, регіон стає привабливим як туристичний край. Упродовж цього року місця “Золотої підкови” відвідало майже 800 тисяч туристів та екскурсантів».

В путівник увійшли 210 об’єктів, потенційно цікавих для туристів. Протягом року, саме стільки тривали підготовчі роботи, було відзнято більше ніж 5000 високоякісних кадрів. Виконання проекту здійснювала Комунікаційна агенція «ВАРТО». Спеціалісти Агенції стверджують, що найважче було зупинитися на виборі фотографій, настільки мальовничою виявилась Черкащина і професіоналізм відомого фотохудожника Зорія Файна, який провів зйомки для путівника. 

Зорій Файн: « В цьому виданні засобом вираження головної ідеї ми обрали найдоступнішу мову для розуміння – мову візуального враження. Тому 75% наповнення видання – це фотографії».

На думку керівника Агенції Наталії Суслової, путівник став одним з найкращих  PR – проектів агенції «ВАРТО», адже мова йде про імідж країни.

Наталія Суслова: «… Першочергова мета цього путівника відкрити Україну для українців. А вже потім залучити і світову туристичну спільноту. Я впевнена, що видання знайде схвальний відгук  як у звичайних читачів, так і у професіоналів туристичного ринку»…

До роботи над виданням було залучено близько 50 чоловік – історики, краєзнавці, журналісти, дизайнери, перекладачі, літ. редактори та інші спеціалісти.

Написаний у легкій формі, двома мовами (українська та англійська) путівник буде корисним надбанням та гарним подарунком не тільки для українців, а і  для закордонних туристів.