У першому півріччі компанія K-Trade збільшила продажі комп`ютерів BRAVO на 14,6% - до 17,4 тис. штук

14:42, 30 серпня 2007
0 0

За підсумками першого півріччя 2007 року компанія K-Trade реалізувала 17 тис. 452 персональних комп`ютерів BRAVO, що на 14,6% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це сьогодні в ході прес-конференції в УНІАН повідомив генеральний директор компанії K-Trade Олег КРИСТЮК.

За підсумками першого півріччя 2007 року компанія K-Trade реалізувала 17 тис. 452 персональних комп`ютерів BRAVO, що на 14,6% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це сьогодні в ході прес-конференції в УНІАН повідомив генеральний директор компанії K-Trade Олег КРИСТЮК.

При цьому він зазначив, що за прогнозами аналітиків, цього року приріст ринку настільних ПК навряд перевищить 10%. «Український ІТ-ринок починає поступово насичуватися, при цьому демонструючи одні з найшвидших темпів зростання в Східній Європі, а деякі його сегменти, наприклад, обсяг поставок ноутбуків, подвоюються. Проте доводиться говорити про перші ознаки структуризації вітчизняного ІТ-ринку. У зв`язку з цим основні гравці переживають, з одного боку, період динамічного розвитку, а з іншого - проводять трансформацію бізнес-процесів, освоюють нові ринкові ніші, що виражається, зокрема, в посиленні конкуренції між ними», - зазначив голова K-Trade.

Разом з тим, за його словами, компанія K-Trade очікує, що в другому півріччі зростання продажів настільних ПК перевищить показники першого півріччя. «У зв`язку з цим на початку другого кварталу поточного року для того, щоб задовольнити попит в традиційно піковий сезон продажу, виробничі потужності компанії були переведені на новий, великий виробничий майданчик, де вже зараз працює виробництво комп`ютерів BRAVO. Завдяки цьому компанія K-Trade здатна забезпечити всі умови для випуску до 10-20 тисяч ПК BRAVO на місяць», - сказав О.КРИСТЮК.

Він також повідомив, що, як і минулого року, для компанії K-Trade основним каналом продажу персональних комп`ютерів залишаються роздрібні мережі національного і регіонального масштабу, разом з тим, все більшого значення набувають продажі в корпоративному сегменті. “Так, на сьогоднішній день K-Trade тісно співробітничає з багатьма роздрібними мережами: АБВ Техніка, Побуттехніка, Домотехніка, Ельдорадо, МегаМакс, Фокстрот, City.com, Comfy, FoxMart, Fozzy, METRO, Technopolis, Unitrade та іншими”, - уточнив О.КРИСТЮК.

За його даними, близько 20% українського ринку персональних комп`ютерів припадає на ПК BRAVO.

Довідка УНІАН. Компанія K-Trade була заснована в 1994 році як компанія, що пропонує своїм споживачам і партнерам комп`ютерні комплектуючі й периферію. У 2006 році компанія пройшла період реструктуризації, після чого були виділені чотири види бізнесу: дистрибуція, системна інтеграція, сервіс і інтернет-торгівля.

У 1998 році K-Trade приступила до промислового виробництва ПК під торговою маркою BRAVO. За підсумками досліджень міжнародних аналітичних компаній, зокрема IDC в Україні, компанія K-Trade стабільно входить в трійку провідних вітчизняних виробників ПК.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter