Видавничий дім KP Media запускає україномовний журнал «Новинар»

14:24, 20 серпня 2007
0 0

Сьогодні виходить друком перший випуск журналу “Новинар” - щотижневого видання українською мовою від компанії KP Media. 

Сьогодні виходить друком перший випуск журналу “Новинар” - щотижневого видання українською мовою від компанії KP Media.

Про це сьогодні на прес-конференції в агентстві УНІАН повідомила головний редактор журналу “Новинар” Ольга КРИЖАНОВСЬКА.

“Новинар” буде першим тижневиком новин українською мовою, що зроблений за західними стандартами журналістики. Це означає, що факти в наших матеріалах переважатимуть думку авторів. Також ми спираємось на майже десятирічний досвід KP Media у інших проектах KP Media в об’єктивному висвітленні новин. Це і в першу чергу газета Kyiv Post, і журнал “Кореспондент”. У центрі наших матеріалів завжди стоятиме людина, чи відома, чи пересічна, адже людина – це найцікавіший об’єкт дослідження для всіх ЗМІ”, - сказала вона.

На думку О.КРИЖАНОВСЬКОЇ, необхідність у виході якісних україномовних видань виникла вже досить давно, адже за 16 років незалежності України кількість україномовних видань, чи то газет, чи то журналів, що з’явилися в країні, можна перелічити на пальцях. Тому, повідомила головний редактор, нове видання орієнтується саме на цей достатньо великий прошарок україномовних читачів.

За її словами, редакція “Новинаря” впевнена, що аудиторія видання складатиметься не лише з україномовних читачів, - журнал також може бути цікавим для російськомовних українців, для яких зміст і форма подачі матеріалу відіграють не останню роль.

За словами О.КРИЖАНОВСЬКОЇ, запускаючи новий україномовний проект, видавництво KP Media вирішило не робити “українську тінь” вже достатньо популярного журналу “Корреспондент”, а створити повноцінне україномовне видання, яке б мало своє власне обличчя, свою команду і свій власний стиль.

Вона також відзначила, що метою журналу є не просто повідомити читачам новину, а надати усю інформацію, базуючись на якій він зможе самостійно зробити висновок, що було причиною тієї чи іншої ситуації, і спрогнозувати подальший її розвиток.

“На відміну від газет, наша мета - не повідомляти новину, не переповідати новини, а піти глибше, докопатися до суті і відкрити нові цікаві аспекти тієї, чи іншої теми”, - сказала вона.

О.КРИЖАНОВСЬКА зауважила, що покликанням видання є втілення останніх тенденцій журнального дизайну, що вже широко застосовуються за кордоном, а також дотримання високих вимог до якості матеріалів і журналістської етики.

Особлива увага, за словами О.КРИЖАНОВСЬКОЇ, приділятиметься фотоматеріалам - добору фотографій редакція приділятиме не менше уваги, ніж темам для статей і редагуванню журналістських текстів. Це, на думку редактора, допоможе створити унікальне обличчя журналу. З цією метою, як повідомила О.КРИЖАНОВСЬКА, редакція уже найняла команду професійних фотографів.

Старт “Новинаря”, за словами О.КРИЖАНОВСЬКОЇ, – це частина стратегії видавничого дому KP Media, спрямованої на задоволення потреб україномовних читачів. На початку цього року компанія запустила тижневий жіночий журнал “Пані”, а у серпні - майже одночасно з “Новинарем” - стартує щомісячний жіночий журнал “Вона”.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter