«АероСвіт» спростовує інформацію про конфлікти з профспілкою пілотів

16:13, 31 липня 2007
0 0

Авіакомпанія «АероСвіт» не має конфлікту з профспілкою пілотів авіакомпанії. Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН повідомив генеральний директор авіакомпанії Арон МАЙБЕРГ. 

Авіакомпанія «АероСвіт» не має конфлікту з профспілкою пілотів авіакомпанії. Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН повідомив генеральний директор авіакомпанії Арон МАЙБЕРГ.

«У нас немає абсолютно жодного конфлікту з профспілкою», - заявив він.

За його даними, голова профспілки пілотів Сергій МОЛОДИЙ був звільнений з посади капітана повітряного судна «саме через те, що його кваліфікація, його професійні дії не відповідали вимогам, які пред`являються до пілота авіакомпанії «АероСвіт».

При цьому А.МАЙБЕРГ зазначив, що, звільняючи його, компанія діяла в правовому полі.

А.МАЙБЕРГ також спростував звинувачення з боку С.МОЛОДОГО щодо порушень в компанії, які впливають на безпеку польотів. «Наскільки я знаю, ось на сьогоднішній момент, ми не порушуємо цих норм, ми їх не можемо порушувати, тому що якщо ми їх порушуємо, то це дуже серйозне порушення, і я просто не вірю, що це може бути», - заявив він.

За даними гендиректора, плануванням в авіакомпанії займається комп`ютер, вже 3 роки, як компанія відійшла від ручних методів планування. «У систему управління виробництвом введено всі вимоги, вся законодавча база, і на підставі цього вона проводить планування роботи екіпажів», - сказав він.

У свою чергу, начальник служби льотної експлуатації літаків Боїнг-737 Олександр ДМИТРИЧЕНКО зазначив на прес-конференції, що далеко не весь колектив підтримує С.МОЛОДОГО, його методи роботи і діяльність як профспілкового лідера. “Не знаю, на чому грунтується впевненість, що Сергій Володимирович (С.МОЛОДИЙ – УНІАН) збере 30% пілотів і вони братимуть участь у страйку, такої впевненості немає», - сказав він.

Як повідомляв УНІАН, вчора голова Ліги лінійних пілотів «АероСвіту», командир літака Боїнг-737 С.МОЛОДИЙ повідомив, що пілоти авіакомпанії «АероСвіт» мають намір почати страйк. За його словами, ще на профспілкових зборах пілотів 19 квітня ц.р. майже одностайно було ухвалене рішення оголосити передстрайковий стан на підприємстві, і зараз в профспілці йдуть розмови про конкретизацію дати цього страйку, який, швидше за все, відбудеться в 1-й декаді вересня ц.р. За даними С.МОЛОДОГО, під час страйку буде висунуто вимоги до авіакомпанії припинити порушення, які можуть вплинути на безпеку польотів, підвищити зарплату льотному складу. Для зупинки польотів авіакомпанії достатньо, щоб почали бастувати 30% пілотів. «Я думаю, що у нас ці 30% будуть», - додав він. Зокрема, за словами С.МОЛОДОГО, в компанії перевищується нічний робочий час екіпажів більше дозволених 8 годин, ігнорується право командира літака приймати остаточне рішення про можливість виконання польоту, ігноруються вимоги до норм годування екіпажа, фальсифікується час фактичного початку роботи.

За словами С.МОЛОДОГО, він неодноразово як командир літака порушував питання, щоб на його рейсах не було порушень регламенту роботи екіпажів. «У зв`язку з цим мене почали цькувати, впродовж трьох місяців було сфабриковано спочатку три догани, четвертим було звільнення», - сказав він і зазначив, що наказ про його звільнення вийшов 24 липня ц.р.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter