Власники ділянок на Русанівському масиві відмовляються від компенсації, яку пропонує Київрада за вилучення землі для будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН заявила член правління Об`єднання садових товариств «Русанівський масив» Наталія ДОЦЕНКО.

За її словами, рішення про відмову від компенсації було ухвалене 17 червня на загальних зборах жителів Русанівських садів, ділянки яких підпадають під будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Н.ДОЦЕНКО повідомила, що із 198 зареєстрованих на зборах 196 проголосували за те, щоб не давати згоди на вилучення земельних ділянок (2 – утрималися). При цьому вона зазначила, що на зборах одностайно було ухвалене рішення робити все можливе в рамках законодавства для недопущення будівництва моста через територію Русанівських садів.

Член правління ОСТУ «Русанівський масив» зазначила, що учасники зборів виступають за будівництво моста відповідно до альтернативного проекту, що припускає його спорудження в обхід Русанівських садів.

Відео дня

Згідно з рішенням Київради від 16.12.2005 № 607/3068, наданим журналістам на прес-конференції, міська адміністрація пропонує наступні варіанти компенсації: надання земельних ділянок і будівництво садових будинків та інших споруд «під ключ»; надання ділянки з виконаною інженерною роботою і виплата грошової компенсації, або повна грошова компенсація. Ділянка, що при цьому надається, буде рівноцінною за площею - до 1000 кв. м (для багатодітних сімей можливе збільшення до 1200 кв.м).

Як повідомляв УНІАН, за словами начальника Комунальної корпорації «Київавтодор» Володимира ЖУКОВА, власникам пропонуються земельні ділянки в с. Биковня, або квартири в Києві, або грошова компенсація. «115 із 286 жителів Русанівських садів вже погодилися на компенсацію», - сказав В.ЖУКОВ на початку червня.

Довідка УНІАН. На Трухановому острові в Києві навесні 2004 року почалося будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Перехід буде комбінованим мостом – спільним для руху автотранспорту і поїздів метрополітену. Міст з`єднає район північного Лівобережжя з Центральною планувальною зоною Києва на правому березі Дніпра. Траса бере початок на перехресті вулиць Набережно-Лугова і Межигірська, перетинає Гавань, проходить по Рибальському острову, перетинає Дніпро, Труханів острів, річку Десенку, урочище Горбачиха, Русанівські сади і закінчується на бульварі Перова. Довжина мостового переходу - 7,1 км, 2 колії метрополітену внизу, 6 смуг автотранспорту зверху.

На території Труханового острова планується створити загальноміський парк розваг, культури і відпочинку площею 500 га, розрахований на максимальну разову кількість відвідувачів у 150 тис. чол.

Вже в 2005 році планувалося освоїти 2 млрд. грн., що дало б можливість в 2007-2008 рр. ввести в експлуатацію автомобільну частину мостового переходу. Водночас, через проблему з відселенням жителів 300 дачних будинків, які потрапили в зону будівництва мостового переходу, темпи його будівництва дещо знизилися.

У 2007 р. на будівництво Подільсько-Воскресенського моста Київська міська державна адміністрація виділила 840 млн. грн.