Сьогодні Компанія ВОЛЯ відзначає свій 5-річний ювілей. 5 років тому 1 червня 2002 року, був затверджений Корпоративний кодекс компанії, і  ця дата стала офіційним Днем народження ВОЛІ. Впродовж всього цього часу команда професіоналів, яка на сьогодні налічує вже близько 2000 співробітників, виконувала місію компанії: відкривати світ нашим клієнтам, надаючи високопрофесійні, інноваційні телекомунікаційні послуги.

П`ять років  солідний вік для компанії, що працює на  ринку надання телекомунікаційних послуг, що динамічно розвивається. За цей час компанія пройшла великий шлях і досягла вражаючих результатів.

У 2002 році, з самого початку своєї діяльності, компанія заявила про себе як про лідера, ставши піонером в  впровадженні цифрового формату кабельного телебачення в  Східній Європі і  країнах СНД. Крім того, в тому ж 2002 році компанія створила перший в  Україні серед телекомунікаційних провайдерів call-центр для оперативного інформування своїх абонентів, який із зростанням абонентської бази постійно збільшує штат своїх співробітників, і,  зокрема, тільки за останні півроку збільшився майже в два рази.

Відео дня

Оцінивши в кінці 2002 року перспективність ринку доступу в Інтернет, ВОЛЯ почала розвивати широкосмуговий доступ, грунтуючись на унікальних технологіях – на сьогоднішній день ВОЛЯ єдиний оператор на території Європи, який надає послугу широкосмугового доступу в Інтернет по протоколу  DOCSIS 2.0. Більшість з операторів до цих пір використовують DOCSIS 1.0.

ВОЛЯ – один з найбільших кабельних операторів Європи, компанія входить в десятку світових провайдерів що мають єдину сучасну телекомунікаційну мережу. Послугами компанії користуються вже більше 600 000 київських сімей, яким ВОЛЯ пропонує кабельне телебачення, високоякісне сучасне цифрове телебачення і високошвидкісний Інтернет. Сьогодні фактично чверть мільйона киян можуть вибирати з більш, ніж ста ТБ-програм завдяки послузі цифрового телебачення Воля Преміум ТБ, а кожна 10-а київська сім`я користується послугою високошвидкісного доступу в Інтернет Воля Бродбенд.

Успішні результати п`ятирічної праці стали можливими, насамперед, завдяки довірі наших клієнтів і  роботі згуртованого, дружного колективу, чия праця вивела ВОЛЮ на  лідерські позиції в  своїй галузі. Постійне підвищення стандартів якості обслуговування, прозорість і відповідність нормам закону всіх робочих процесів, найсучасніша технічна база і використання новітніх технологій, чітке документування і  злагоджена робота  основні принципи, якими керується компанія при веденні бізнесу.

Це дозволило забезпечити для наших клієнтів:

- Зручність і простоту в отриманні послуг – з`явилася можливість за лічений час підписатися і одержати дві найзатребуваніші на сьогодні в світі послуги – високошвидкісний Інтернет і високоякісне сучасне цифрове телебачення.

- Різноманітність і вибір – можливість самостійно вибирати з великої кількості  пакетів телепрограм, формувати свою комбінацію пакетів цифрового телебачення, а в кожному з пакетів – створювати свій фаворитний список і дивитися канали, які подобаються. На додаток до цього – різноманітність тарифних планів Інтернет, які відповідають фінансовим можливостям кожного клієнта.

- Надійність і якість послуг, які відповідають найвищим міжнародним технічним нормам.

- Стабільність одержаних послуг. Принципи, закладені в основу ведення бізнесу, забезпечують стабільність і постійний розвиток компанії і послуг.

Програми, направлені на підвищення якості обслуговування і підвищення зручності для наших клієнтів:

У 2005 році компанія вперше в Україні запустила спеціальний функціонал – Персональний сайт абонента – для того, щоб надати можливість своїм клієнтам самостійно управляти споживанням цифрових послуг.

У 2006 році була запущена програма «Назустріч абонентові», мета якої оперативно реагувати на  запити клієнтів, впроваджувати пропозиції і  ефективно інформувати про всі поліпшення і  дії, направлені на  досягнення поставленої мети.

В рамках цієї програми:

Модернізований і  розширений Call-центр компанії. За останні півроку штат кол-центру був збільшений вдвічі. Була в два рази збільшена пропускна спроможність вхідних ліній. На сьогоднішній день в, так званій, першій лінії дистанційного обслуговування абонентів працюють близько 300 операторів.

Модернізовані старі і побудовані нові контакт-центри. У 2007  році число контакт-центрів вже досягло восьми. Всього з  абонентами працюють близько 100  консультантів, з 9:00  до 21:00 без вихідних. Планується побудувати контакт-центри в  кожному районі Києва.

Захист Інтернет-користувачів. Піклуючись про  своїх клієнтів, компанія ВОЛЯ стала першою і  єдиною компанією в  Україні, що упровадила автоматизовану систему запобігання вторгненням (3Com TippingPoint UnityOne), яка забезпечує постійний захист кожного абонента послуги «Воля Бродбенд» від  погроз з боку Інтернет, таких як віруси, черви, троянські і  шпигунські програми. З моменту впровадження об`єм «даремного» трафіку скоротився в середньому на 30% для кожного абонента.

У травні 2007 року після тестування був запущений сервіс «Спамоборона»  серверний додаток для фільтрації спаму, яке інтегрується з  існуючою поштовою системою. Таким чином, абоненти компанії ВОЛЯ забезпечені максимально ефективними інструментами захисту для роботи в Інтернеті.

Автоматизовані системи обслуговування Компанія ВОЛЯ спільно з електронною системою платежів Portmone.com розробила спеціальну Інтернет-лінію для абонентів ВОЛЯ, яка дістала можливість оплачувати свої рахунки в on-line режимі за допомогою банківської картки, навіть якщо Інтернет з  яких-небудь причин тимчасово відключений.

Постійно розробляється новий функціонал для Персонального сайту абонента, з метою підвищення зручності управління споживанням послуг.

Наші клієнти дістали наступні можливості: переглядання залишку грошових коштів на  своєму особовому рахунку, а  так само історії оплати і  нарахувань по  кожному з  сервісів: Цифрове ТБ,  Інтернет, голосовий зв`язок, тимчасове припинення або активація користування послугами, перехід на  інші плану підписки або тарифні плани, самостійне формування рахунків по  оплаті послуг і  поповнення свого рахунку на  необхідну абонентові суму, та  інші.

У  жовтні 2006 року був запущений додатковий сервіс по  самостійному інтерактивному управлінню своєю послугою на базі IVR (Interactive Voice Response) з використанням телефонного зв`язку. Це додаткова зручність для тих абонентів, які поки не  мають доступу до  Інтернет. Сервіс дозволяє абонентам самостійно управляти споживанням своїх послуг, аналогічно персональному сайту абонента.

У 2006 році – компанія ВОЛЯ відкрила найбільший дата-центр в Україні, темпи зростання якого найвищі в країні. У тарифних планах дата-центра присутні тарифні плани від 199 грн. У 2007 році був запущений унікальний для України тарифний план «Експерт», в якому клієнт дата-центр ВОЛЯ одержує сучасний могутній сервер на базі процесорів AMD Opteron Dual Core або Intel Core 2 Duo. Український трафік, як і на решті тарифних планів Дата-центра ВОЛЯ, є необмеженим.

Для забезпечення якнайкращих умов для своїх клієнтів, дата-центр розробляє сумісні проекти з найбільшими інженерно-технічними компаніями, зокрема, в 2007 році було запущено декілька проектів: з компанією контекстної реклами «Бігун» і компанією Entry.

На початку травня 2007 року компанія ВОЛЯ подолала гігабітний рубіж включення в українську мережу обміну Інтернет трафіком UA-IX, розширивши свій канал в два рази. На даний момент зовнішні канали компанії ВОЛЯ складають — 1,3 Гбіт/с, канали підключення до UA-IX — 2 Гбіт/с, що є абсолютним рекордом в Україні. Постійне збільшення пропускної спроможності каналів дозволяє нам надавати своїм абонентам все швидший Інтернет. Компанія ВОЛЯ, піклуючись про своїх абонентів, постійно покращує і модернізує свої мережі, задовольняючи всі запити користувачів.

Розвиток цифрових послуг в Алчевську, Львові, Чернівцях, де компанія обслуговує десятки тисяч абонентів, йде швидкими темпами. У 2005-2006 рр послуга високошвидкісного доступу в Інтернет була запущена в Львові і в Алчевську, в 2007 – в Чернівцях.

Одне із завдань, які поставила перед собою компанія ВОЛЯ, — сформувати в Україні ділове середовище, головними принципами якого є відвертість, бездоганна репутація і соціальна відповідальність. Бізнес не може розвиватися окремо від суспільства, а розвиток суспільства неможливий без якісної освіти по застосуванням найсучасніших інформаційних технологій. Для компанії ВОЛЯ соціальна відповідальність – це дотримання принципів ділової етики, розвиток соціальних проектів:

Одним з наймасштабніших проектів є надання послуг аналогового кабельного телебачення за спеціальним тарифом соціально незахищеним категоріям населення (близько 40000 киян).

Разом з такими масштабними проектами – приділялася увага і багатьом іншим питанням:

1. На початку 2004 року компанія почала співпрацю з Київським політехнічним інститутом. Український ринок телекомунікаційних технологій гостро потребує нових фахівців, і новий проект посприяє заповненню цієї ніші.

2. В кінці 2005 року компанія почала співпрацю з іншою вищою установою – Київським університетом культури і мистецтв. Студентів ознайомили з практикою використання соціальних технологій в роботі з громадськістю, споживачами, державними і муніципальними структурами. Крім того, проводилися практичні заняття на тему використання PR-інструментів в роботі з громадськістю.

3. У 2006 році був підписаний договір про співпрацю з  Києво-могилянською бізнес-школою (kmbs) – однією з  найуспішніших українських бізнес-шкіл. Високошвидкісний Інтернет «Воля Бродбенд» і  цифрове телебачення «Воля Преміум ТБ» допоможуть удосконалити в kmbs такі сучасні послуги, як видалене навчання, електронні бібліотеки, відеоконференції і, зрештою, зробити навчання в kmbs ще якіснішим, інтерактивним і  сучасним.

4. З 2005 року почав діяти проект «Інформатизація шкіл Київського регіону». Окрім передачі комп`ютерів, за цей час ВОЛЯ надала 25 київським школам доступ до Інтернету мережами кабельного телебачення. Таким чином, тисячі школярів мають  нині доступ до кращих освітніх ресурсів, а також до розвиваючих програм і світових бібліотек.

5. Влітку 2006  року компанія ВОЛЯ, продовжуючи брати активну участь в  соціальних і  добродійних проектах міста, стала спонсором свята, що щорічно проводилося, – пікніка на честь Дня незалежності Америки, що проводиться Американського торговою палатою. Всі гроші, виручені за  вхідні квитки і  розваги,  були перераховані до  Міжнародного добродійного фонду USAN,  який займається підтримкою українських дитячих будинків і медичною підтримкою дітей з  онкологічними захворюваннями.

6. Багато акцій ВОЛІ довгострокові, до їх числа входить сумісний з Асоціацією інвалідів-комп`ютерників проект «Центр дистанційного навчання для інвалідів». Співпраця припускає не тільки підтримку компанією концепції «Інтернет без меж для інвалідів», але і повне фінансування створення Центру. Завдяки цьому навчання проходить в комфортних і пристосованих для інвалідів умовах.

7. Восени 2006 року компанія ВОЛЯ приєдналася до міжнародної ініціативи і стала підписантом Глобального договору, який був ініційований представництвом ООН в  Україні.

8. У тому ж році компанія стала спонсором молодіжних проектів «Турнір дебатів: Україна очима молоді» і «Юн-прес Печерська».

9. Напередодні Різдва наша компанія зробила подарунок київської Асоціації батьків дітей-інвалідів з  порушенням слуху, підключивши їх до  мережі Інтернет. Ми  вважаємо, що дітям з  фізичними вадами такі високоякісні послуги, як Інтернет і  цифрове телебачення необхідні насамперед.

10. У активі у ВОЛІ є не тільки соціальні проекти освітньої спрямованості:

Впродовж 2006-2007 року компанія стала спонсором міжнародних змагань спортивного бального танцю. Ми  переконані, що подібні заходи призводять до  підвищення міжнародного іміджу України, популяризації цього прекрасного і  молодого виду спорту, зміцнення творчих відносин і  обміну досвідом між країнами у сфері танцювального спорту, гармонійному вихованню підростаючого покоління, яке в майбутньому стане рушійним чинником культурного, соціального, економічного і  спортивного розвитку нашої країни.

В кінці 2006 року ВОЛЯ приєдналася до широкомасштабної акції «Врятуй нове життя», мета якої – підтримка новонароджених, які потребують інтенсивної терапії. На засоби, зібрані під час акції, було куплено необхідне устаткування для реанімаційних місць у відділеннях інтенсивної терапії і недоношених дітей при Київському обласному центрі охорони здоров`я матері і дитини.

Розуміючи, що в нелегкий час соціально-економічної нестабільності і частих кризових явищ в багатьох життєво-важливих сферах особливо страждають найменше захищені верстви населення, серед яких перш за все діти-сироти, компанія взяла активну участь в соціально-освітньому проекті «Шлях дітей», що проводиться спільно з організацією AISEС. Мета проекту  виховання соціальних навиків у  дітей з  шкіл-інтернатів і посилення їх  мотивації до саморозвитку і підвищення самооцінки.

ПЛАНИ:

До кінця 2007 року компанія приступить до реалізації проектів по інтерактивному телебаченню. Першим кроком на шляху створення інтерактивного телебачення стане послуга – відео за запитом – своєрідний віртуальний кінотеатр з своїм розкладом, «квитки» на який користувачі цифрового ТБ зможуть замовляти за допомогою Інтернету і телефону.

У 2008 році компанія планує завершити перехід на цифрову технологію надання послуги кабельного телебачення. Підготовчий етап перекладу окремих районів на цифровий формат надання послуги кабельного телебачення вже наближається до кінця. Першими, протягом двох-трьох літніх місяців поточного року, на цифрове кабельне телебачення перейдуть найбільш підготовлені райони, де вже зараз залишився незначний відсоток абонентів із старою аналоговою технологією; починаючи з вересня – решта районів.

Основним пріоритетом і завданням на наступні 5 років компанія ставить перед собою підвищення рівня стандартів обслуговування клієнтів – впровадження нових сервісів і додаткових зручностей, подальша реконструкція і розширення можливостей телекомунікаційної мережі. Така політика є основною і довгостроковою перевагою ВОЛІ, тому компанія вкладає істотні засоби в розвиток цього напряму.

Колектив компанії дякує клієнтам за довіру і за високу оцінку пропонованих послуг. Ми гарантуємо, що і надалі постійно підвищуватимемо якість послуг і розроблятимемо нові сервіси, роблячи нашу пропозицію ще привабливішою для наших клієнтів.

Компанія ВОЛЯ дякує своїм партнерам за багаторічну успішну співпрацю, в результаті якої наші абоненти дістали доступ до кращих світових телеканалів:

- ThorSat ("ИНТЕР+"; "Ртр–планета"; “Ртр–планета; "Перший канал. Усесвітня мережа"; "Enter"; "Enter–Фильм"; "FASHION–TV"; "TVCI")

- Discovery Communications Europe Limited (Animal Planet, Discovery Channel,  Discovery Science, Discovery Civilisation, Travel and Living)

- Viasat World LTD (Viasat History, Viasat Explorer, TV1000, TV1000-Русское кіно)

- Zonemedia (Zone Reality, Extreme Sports Channel, Zone Club)

- Sparrowhawk Media Group (Hallmark)

- Агентство Клас (National Geographic, Jetix, Euronews, Eurosport)

- Travel Channel

- The MGM Channel

- Mezzo

- Turner Broadcasting System (Cartoon Network, CNN, TCM)

- Поверхность ТВ  (Спорт 1, Спорт 2, Планета Спорт – Україна, AC Milan, Real Madrid, Manchester United TV, Chelsea TV)

З повагою

Наталія Баш Начальник відділу PR

Компанії ВОЛЯ

info@volia.com