Компанія «Воля» планує до літа 2008 року завершити перехід на цифрову технологію надання послуг кабельного телебачення в Києві.

Про це повідомив президент компанії Сергій БОЙКО сьогодні на прес-конференції в УНІАН, присвяченій п`ятиріччю компанії.

За його словами, підготовчий етап переведення окремих районів столиці на цифровий формат надання послуг кабельного телебачення вже наближається до кінця. Першими впродовж двох-трьох літніх місяців цього року на цифрове кабельне телебачення перейдуть найпідготовленіші райони (Оболонь, Харківський масив і Троєщина), де вже зараз залишився незначний відсоток абонентів зі старою, аналоговою технологією; а починаючи з вересня – решта районів.

Відео дня

При цьому він відзначив, що на сьогоднішній день близько 20% клієнтів компанії вже перейшли на цифрове кабельне телебачення.

За словами С.БОЙКА, основним пріоритетом і завданням на наступні 5 років компанія вважає підвищення рівня стандартів обслуговування клієнтів – упровадження нових сервісів і додаткових зручностей, подальшу реконструкцію і розширення можливостей телекомунікаційної мережі. Така політика є основною і довгостроковою перевагою «Воля», тому компанія вкладає значні кошти в розвиток цього напрямку, сказав він.

Також глава компанії відзначив, що до кінця 2007 року компанія впритул приступить до реалізації проектів з інтерактивного телебачення. Першим кроком на шляху створення інтерактивного телебачення стане послуга "Відео на замовлення" – своєрідний віртуальний кінотеатр зі своїм розкладом, «квитки» на який користувачі цифрового ТБ зможуть замовляти за допомогою Інтернету і телефону.

У 2007 році «Воля» планує інвестувати в розвиток компанії 23 млн. дол.

Довідка УНІАН. Компанія «Воля» – провідний провайдер телекомунікаційних послуг, що надає доступ до цифрових пакетів програм кабельного телебачення під торговою маркою Воля Преміум ТВ™ і високошвидкісний доступ до ресурсів Інтернет під торговою маркою Воля Бродбенд™. Висока швидкість Інтернету - до 38 Мбіт/сек без необхідності телефонної лінії. Широкий вибір різних планів передплати на цифрові пакети, на будь-який смак і вік, більш як 100 телеканалів у найповнішому плані передплати.