Десять найбільших рекламодавців в Інтернеті генерують від 30 до 50% обороту українського ринку інтернет-реклами – експерт

18:47, 24 травня 2007
1 0

Десять найбільших рекламодавців в Інтернеті генерують від 30 до 50% обороту українського ринку інтернет-реклами. У цьому зійшлися в думці учасники сьогоднішньої прес-конференції в УНІАН. 

Десять найбільших рекламодавців в Інтернеті генерують від 30 до 50% обороту українського ринку інтернет-реклами. У цьому зійшлися в думці учасники сьогоднішньої прес-конференції в УНІАН.

Як передає кореспондент УНІАН, за оцінкою генерального директора «Яндекс Україна», 10 найбільших рекламодавців займають приблизно 50% ринку інтернет-реклами.

За оцінкою директора з маркетингу компанії МЕТА Олексія ЧУКСІНА, перша десятка рекламодавців України генерує обсяг реклами приблизно на суму 2 млн. дол. При цьому, за його даними, лідерами сьогодні є деякі оператори мобільної реклами, річний бюджет яких на інтернет-рекламу становить 200-300 тис. дол.

До лідируючої групи рекламодавців в Україні входять компанії з відомими брендами, банки та інші.

За даними О.ЧУКСІНА, якщо говорити про рейтинг рекламодавців в Україні, то за операторами мобільного зв`язку, які займають першу позицію в рейтингу, слідують автоділери, банки і виробники електроніки.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter