19 травня о 14.00 в кінотеатрі «Київ» відбудеться прес-конференція на тему: «Презентація нового українського мультфільму «Живчик та його друзі». Під час конференції, зокрема, будуть обговорюватися стан української мультиплікації, соціальний проект для дітей від ТМ «Живчик», а також відбудеться прем’єрний показ мультфільму.
У прес-конференції візьмуть участь: Павло Шевчук – начальник відділу маркетингу ринків напоїв ЗАТ «Оболонь», Андріан Сахалтуєв – генеральний продюсер «Sakhaltuev Production», Оксана Пирожок – начальник відділу зв’язків з громадськістю ЗАТ «Оболонь» та представник каналу «1+1».
Місце проведення: кінотеатр «Київ», вул. Червоноармійська, 19, 3 поверх.
В травні 2007 року успішно завершена робота над всеукраїнським соціальним проектом - вітчизняним мультсеріалом «Живчик та його друзі». Новий анімаційний продукт складається з 12-ти серій, які незабаром демонструватимуться в ранковому ефірі на каналі «1+1».
Кризовий стан, у якому перебуває вітчизняна анімація, негативно позначається на підростаючому поколінні. Діти сьогодні не мають доступу до якісного українського анімаційного продукту, натомість їм нав’язуються мультфільми іноземного виробництва, чужі нашій ментальності, які не завжди є корисними і пізнавальними.
Свого часу ТМ «Живчик» створювалася як смачний і корисний напій. За словами його автора – президента ЗАТ «Оболонь» Олександра Слободяна, «перед нами стояло завдання створити продукт, однаковою мірою корисний, смачний і цікавий для споживачів різного віку. Вдало підібраний образ і назва напою визначили його подальшу популярність».
Маючи досвід проведення масштабних дитячих проектів, ТМ «Живчик» виступила ініціатором створення абсолютно нового українського анімаційного продукту. Головними героями мультфільму стали Живчик та його друзі – Лимончик і Грушка.
«Живчик» вже давно перестав бути просто смачним напоєм. Сьогодні це національний улюбленець. «Живчик» є організатором і спонсором масштабних конкурсів і дитячих свят, він став другом багатьох дітей. Ми регулярно отримуємо листи з малюнками й віршами, героєм яких є «Живчик», тому і прийняли рішення зробити цього героя анімаційним і наповнити його життя новими й цікавими пригодами», - повідомив начальник відділу маркетингу ринку напоїв ЗАТ «Оболонь» Павло Шевчук.
Напій «Живчик» з’явився у 1999 році і завдяки своїм унікальним смаковим і корисним властивостям одразу ж здобув популярність серед дітей та дорослих. Вже тоді з українськими анімаційними студіями розпочались переговори про створення мультфільму. І тільки у 2006 році були відібрані сім професійних команд, серед яких був проведений тендер на право втілити в анімаційному образі героя Живчика.
Перемогу в тендері здобула компанія «Sakhaltuev Production». Концепція бренду з трьох напоїв на основі яблук, груш і лимону підказала сюжет для майбутнього мультсеріалу.
Протягом року під керівництвом українського режисера над мультфільмом працювала міжнародна команда професіоналів чисельністю понад 50 осіб. Творцям серіалу вдалося акумулювати потенціал видатних майстрів анімації, для того щоб створити продукт, гідний українських дітей. Перші серії «Живчика та його друзів» побачили світ в грудні 2006 року.
«Ми з задоволенням працювали над цим проектом, бо він дозволив не лише реалізувати творчий потенціал нашої команди, але й запропонувати українському ринку анімації новий, професійний продукт», - заявив Адріан Сахалтуєв, генеральний продюсер компанії «Sakhaltuev Production».
Автор концепції ТМ «Живчик» Олександр Слободян впевнений, що мультсеріал про пригоди Живчика сподобається українським дітям «Це надихне нас на подальшу творчість і, можливо, дозволить з часом зняти продовження серіалу, яке грунтуватиметься на дитячих враженнях та історіях.
Мультиплікаційний серіал «Живчик та його друзі» демонструватиметься на каналі «1+1» в програмі «Сніданок з «1+1» з 21 травня до 5 червня о 6:55, а з 4 червня до 19 червня – о 8:10.
***Перший напій під ТМ «Живчик» вийшов на вітчизняний ринок у 1999 році. Сьогодні бренд представлений напоями “Живчик”, “Живчик Лимон”, “Живчик Унік”, “Живчик Груша”.
Протягом останніх років у межах стратегії розвитку ТМ «Живчик» був реалізований ряд соціальних програм, метою яких було пропагування здорового способу життя й споживання якісних, натуральних і корисних для здоров’я напоїв:
· Програма «Живчик Старти» (2004 рік): об’єднала учнів 545 шкіл у найбільших містах України (Києві, Харкові, Львові, Одесі, Донецьку і Дніпропетровську). У межах програми проходили «уроки здоров’я» й конкурс малюнків. Переможці отримали запрошення взяти участь у фінальному спортивному змаганні в Києві. · Програма «Живчик-Ліга» (2006 рік): розроблена з метою ознайомлення дітей з корисними властивостями напою «Живчик», а також заохочення їх до активної участі і спортивних іграх. Переможці отримали цінні подарунки.
· Міні-шоу «Вступні уроки»: розраховане на учнів молодших класів, проводилося у форматі звичайних занять тривалістю 45 хвилин. Протягом уроків діти спілкувалися з героєм-Живчиком, який організовував для них цікаві вікторини, інтелектуальні ігри, спортивні змагання.
· Спонсорство «Новорічної ялинки» у палаці культури «Україна» (2006 рік), де Живчик та інші дитячі герої приймали участь у новорічній виставі.