Томенко пропонує на час виборчої компанії створити при ЦВК Громадську раду щодо діяльності ЗМІ

13:16, 11 травня 2007
0 0

Заступник голови Верховної Ради V скликання Микола ТОМЕНКО пропонує на час виборчої компанії створити при Центральній виборчій комісії Громадську раду щодо діяльності засобів масової інформації. 

Заступник голови Верховної Ради V скликання Микола ТОМЕНКО пропонує на час виборчої компанії створити при Центральній виборчій комісії Громадську раду щодо діяльності засобів масової інформації.

Як передає кореспондент УНІАН, про це він сказав сьогодні на прес-конференції в УНІАН.

“ЦВК невідкладно повинна розглянути питання про діяльність ЗМІ під час виборчої компанії”, - сказав М.ТОМЕНКО.

Він переконаний, що в змінах до чинного виборчого законодавства має бути визначено, як працюватимуть ЗМІ.

“Було би добре, щоб ЦВК використала ініціативи БЮТ і створила громадську раду з питань діяльності ЗМІ при ЦВК. Тоді не було б ні в кого застережень, що ЦВК захищає певні інтереси”, - сказав М.ТОМЕНКО.

За його словами, також слід запровадити мораторій на перевірку ЗМІ Національною радою з питань телебачення та радіомовлення та іншими фіскальними органами під час виборчої компанії.

М.ТОМЕНКО зазначив також, що законодавчі зміни, які стосуються забезпечення діяльності ЗМІ під час виборів, варто ухвалити разом з іншими змінами до виборчого законодавства у разі їх прийняття перед достроковими парламентськими виборами.

Він поінформував, що з метою оперативного реагування на перешкоджання вільній діяльності ЗМІ, зокрема в регіонах, БЮТ запроваджує гарячу лінію. Звернутися на неї можна, спрямувавши повідомлення на адресу електронної пошти svobodaslova@beauty.net.ua.

М.ТОМЕНКО відзначив, що державні та комунальні ЗМІ не можуть висвітлювати об’єктивно хід виборчої компанії, оскільки на сьогоднішній день відбувається “тиха” приватизація політичними партіями та керівниками місцевої влади державних і комунальних медіа.

Він зазначив, що за бюджетні кошти всі політичні сили повинні мати можливість висловлювати свою позицію.

За його словами, що з бюджету Києва виділено 45 млн. грн. на державні та комунальні ЗМІ.

“Це означає, що в цих медіа повинні бути репрезентовані всі політичні сили, а не лише друзі і родичі Леоніда ЧЕРНОВЕЦЬКОГО”, - наголосив М.ТОМЕНКО.

За його словами, комерційні медіа також перейшли в “режим виборчої кампанії”, через це має бути чітко відокремлена політична реклама від новин.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter