Компанії InMind і SBC Consulting презентували результати досліджень ринку реклами у фармацевтичних і медичних ЗМІ

19:19, 17 квітня 2007
0 0

Компанії InMind і SBC Consulting презентували результати досліджень ринку реклами у фармацевтичних і медичних друкованих виданнях України і читацьких уподобань фармацевтів. 

Компанії InMind і SBC Consulting презентували результати досліджень ринку реклами у фармацевтичних і медичних друкованих виданнях України і читацьких уподобань фармацевтів.

Як повідомив сьогодні на прес-конференції в УНІАН представник компанії SBC Consulting Олександр САВИЧ, в Україні почала роботу перша експертна медіапанель, присвячена фармацевтичним і медичним ЗМІ України.

За словами О.САВИЧА, «продукт унікальний тим, що вперше в даному сегменті ринку з`явився інструментарій, що дозволяє рекламодавцям розробляти якісні медіастратегії. Проект складається з двох частин: «Моніторинг спеціалізованих фармацевтичних і медичних ЗМІ» і «Медіауподобання працівників аптек», - уточнив експерт. При цьому О.САВИЧ відзначив, що, за найскромнішими підрахунками, в 2006 році спеціалізовані медичні і фармацевтичні ЗМІ залучили більше 10 млн. дол. рекламних інвестицій. «Оцінка рекламного ринку медичних ЗМІ України до 2006 року не проводилася, проте, порівнюючи перший квартал 2006 року з першим кварталом поточного, можна говорити, що цей ринок в 2007 році зростатиме і досить суттєво», - сказав О.САВИЧ

Він зазначив, що аналітичний проект «Моніторинг спеціалізованих ЗМІ» - це «фактично електронна бібліотека всього, що було опубліковано в спеціальних медичних і фармацевтичних виданнях в 2006 році. Моніторинг було розпочато в січні 2006 року, і він дозволяє проводити якісний медіааудит, вирішувати тактичні і стратегічні завдання всім учасникам фармацевтичного ринку України. Але для того щоб розробляти ефективні медіастратегії, цієї інформації не вистачить, потрібен дієвий інструмент для планування медіабюджету, розробки стратегії розміщення реклами в друкованих ЗМІ та оцінки її ефективності», - сказав О.САВИЧ.

Для цього, за його словами, і було проведене друге дослідження, присвячене вивченню медіауподобань українських фармацевтів. «Дослідження було орієнтоване, перш за все, на визначення не тільки обсягу читацької аудиторії спеціалізованих видань, але і того, які матеріали представляють найбільший інтерес для працівників аптек», - додав експерт.

За даними представника компанії InMind Юлії МАСЕНКО, опитування проводилося серед співробітників фармацевтичних установ у містах з населенням більше 100 тис. чол. Обсяг вибірки - 1 тис. 10 експертів. Вибірка побудована методом випадкового відбору контактів з повної бази аптечних установ для вказаних населених пунктів.

За словами Ю.МАСЕНКО, дані за проектами «Моніторинг спеціалізованих фармацевтичних і медичних ЗМІ» і «Медіа уподобання працівників аптек» обновлятимуться щокварталу.

Як наголошується в прес-релізі компаній Компанії InMind і SBC Consulting, проведений в першому кварталі 2007 р. моніторинг охопив 12 спеціалізованих видань, серед яких «Аптекар», «Вісник фармакології та фармації», «Галицька аптека», тижневик «Аптека», «Здорово», «Здоров`я України», «Містер Блістер», «Новини медицини і фармації», «Провізор», «Фармацевт Практик», «Фармацевт Практик Review», «Фармацевтичний журнал». Результати даного проекту допоможуть професіоналам ринку краще знати свою цільову аудиторію, тобто одержати відомості про те, як сприймають видання, підкріплені розміром реальної читацької аудиторії, а також розрахункову інформацію, крім того, прорахувати для кожного з видань індекси affinity (відповідності).

Довідка УНІАН. Компанія SBC Consulting заснована в 2005 році. Основні напрями діяльності: розробка і впровадження економічних методів оцінки маркетингової діяльності (ROI-marketing), аналітика і прогнозування, медіапланування і медіааудит, спеціалізовані маркетингові дослідження на фармацевтичному ринку.

InMind - маркетингова дослідницька компанія, основною сферою діяльності якої є вивчення ринку (ad-hoc, tracking, omnibus) і консалтинг у галузі дослідницької методології. З 2006 р. InMind є офіційним представником і одним із співзасновників міжнародної дослідницької мережі Factum-Group, що працює в країнах Центральної і Східної Європи, а також у складі Factum Group InMind входить у всесвітню мережу Global. Спільно Factum Group і Global охоплюють 40 країн світу. Медіапанель є одним з продуктів Медіа Департаменту InMind. Серед інших відомих проектів компанії - дизайн телеметричної панелі на 2008-2012 рр. і контроль її якості, що проводиться на замовлення Індустріального телевізійного комітету.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter