Рекламісти наполягатимуть на внесенні своїх зауважень до правил розміщення зовнішньої реклами, розроблені КМДА

16:04, 12 квітня 2007
0 0

Асоціація зовнішньої реклами України наполягатиме на внесенні своїх зауважень до правил розміщення зовнішньої реклами, розроблені робочою групою, створеною при Київській міській державній адміністрації. 

Асоціація зовнішньої реклами України наполягатиме на внесенні своїх зауважень до правил розміщення зовнішньої реклами, розроблені робочою групою, створеною при Київській міській державній адміністрації.

Про це заявив сьогодні на прес-конференції в УНІАН виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами Роман ПАЛАМАРЧУК.

За його словами, останні чотири роки в Києві ринок зовнішньої реклами функціонував без документів, які чітко і прозоро регламентували б його діяльність. Зараз очікується затвердження Порядку розміщення об`єктів зовнішньої реклами в місті, але, як наголосив Р.ПАЛАМАРЧУК, від того, як вони будуть виписані сьогодні, залежить подальший розвиток ринку зовнішньої реклами не лише в Києві, а й в Україні, оскільки в столиці сконцентровано близько чверті рекламних площин.

Представник адвокатської компанії, яка представляє інтереси Асоціації та інших операторів галузі, Павло КЛІНДУХОВ нагадав, що Правила розміщення зовнішньої реклами згідно з постановою Кабінету Міністрів набрали чинності з 2004 р. На органи місцевого самоврядування було покладено обов`язок у місячний термін привести нормативні акти у відповідність з новими правилами.

Тим часом, відзначив юрист, на території Києва до сьогодні діють правила, які не приведені у відповідність з постановою Кабміну.

Водночас, КМДА торік розпочала розробку проекту розміщення зовнішньої реклами в столиці. З боку Держкомпредставництва, Асоціації і операторів ринку зовнішньої реклами робочій групі було передано пропозиції і зміни на 50 сторінках.

Більша частина цих розбіжностей була врахована, але залишилися неврахованими, за словами адвоката, два важливі моменти. Більше того, наголосив П.КЛІНДУХОВ, робоча група не хоче йти на компроміс і переговори з приводу внесення цих змін.

Як пояснив П.КЛІНДУХОВ, одна із змін стосується комісії, введеної в схему отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, функції і повноваження якої суперечать чинному законодавству, і існування такої комісії також не передбачене законодавчим актом. Інший момент пов`язаний з розпорядженням про затвердження даного Порядку, яке передбачає обов`язковість переукладення всіма розповсюджувачами зовнішньої реклами договорів з КП «Київреклама».

«Даний пункт цього розпорядження грубо суперечить нормам чинного законодавства, оскільки розірвання договорів у нас можливе винятково за згодою сторін і в судовому порядку. Зобов`язати будь-кого переукладати договори органи місцевого самоврядування не мають права», - відзначив адвокат.

На думку керівника Київського представництва Держкомпідприємництва Віталія АПОСТОЛОВА, позиція міської влади щодо необхідності перепідписання договорів є нічим іншим, як «спробою переділу ринку». Крім того, В.АПОСТОЛОВ вважає, що робота комісії «спрямована, в першу чергу, на встановлення і реалізацію механізму, який дасть змогу особам, залученим до розгляду заявок розповсюджувачів реклами, керуватися суб`єктивними чинниками і ухвалювати свавільні рішення, і, отже - на розширення корупції і зловживань у сфері дозвільної системи”.

Р.ПАЛАМАРЧУК також відзначив, що ринок зовнішньої реклами вже рік перебуває в стадії реформування, і вже більш як півроку не видаються дозволи на встановлення рекламних конструкцій. При цьому, за його інформацією, в місті все ж з`являються нові рекламні щити, можливо, встановлені «своїми» операторами. Такі факти не вселяють операторам зовнішньої реклами довіри до чиновників, які нещодавно прийшли працювати в новостворене Головне управління КДМА з питань реклами, частина яких вже була на керівних посадах у рекламних компаніях.

За словами Р.ПАЛАМАРЧУКА, київська влада не вважає за потрібне залучати органи держконтролю, людей, які брали участь у написанні типових правил, затверджених Кабміном, а також представників інших держорганів процесу видачі дозволів, а також до інших процедурних моментів, «тим самим, закриваючи повністю всі фінансові потоки, в т.ч. на собі».

За інформацією виконавчого директора Асоціації, вона працює на ринку з 1998 р. і об`єднує 21 компанію. Зараз Асоціація представляє більш як 2/3 ринку зовнішньої реклами Києва.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter