Міжфракційне депутатське об’єднання «Контрабанді - Стоп» вимагає від уряду збільшити надходження митних платежів до державного бюджету в 2 рази.

Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН сказав голова підкомітету з питань законодавчого забезпечення та парламентського контролю за діяльністю податкової міліції та дізнання в органах Державної митної служби Комітету ВР України з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності, співголова Міжфракційного депутатського об’єднання ВР «Контрабанді - Стоп» Ігор РИБАКОВ.

“Міжфракційне депутатське об’єднання ВР «Контрабанді – Стоп” наполягає, щоб уряд збільшив поповнення в бюджет митних платежів в два рази”, - сказав І.РИБАКОВ.

Відео дня

Він зауважив, що у 2006 році загальний бюджет становив 127 млрд. грн., з них 45 млрд. внесли митні органи. Водночас, в 2007 році – бюджет становить 147 млрд., а платіж митних органів мають становити не менше 71-75 млрд.

“Ці кошти є, але вони залишаються в кишенях митників-корупціонерів, а їх треба класти в бюджет”, - наголосив І.РИБАКОВ.

І.РИБАКОВ розповів типові контрабандні схеми, які були виявлені під час перевірок Одеської, Вінницької, Житомирської та Ужгородської митниць.

Він повідомив, що на першому етапі роботи об’єднання «Контрабанді - Стоп» перевірялися схеми ввезення транспортних засобів. Так, на усіх перевірених митницях застосовувалися однакові злочинні схеми. Зокрема, депутат повідомив, що при ввезенні майже кожного автомобіля реальна вартість занижується від 3-х до 20 разів. Наприклад, Ужгородська митниця спеціалізується на заниженні вартості розкішних Bentley и Maybach.

Він додав, що крім того, часто оформлюються пасажирські автомобілі як вантажні, що не передбачає сплати акцизу. Наприклад, на Вінницькій митниці середні втрати держбюджету на одному автомобілі сягають 50 тис. грн. На Житомирській - недоплата акцизу на кожному начебто вантажному авто становить у середньому 7 тис. дол.

Він повідомив, що за результатами останньої перевірки на Ужгородській митниці виявлено 94 порушення, кожне з яких обійшлося державі орієнтовно у 50 тис. грн.

І.РИБАКОВ додав, що часто автомобілі, якими користувалися до року, оформлялися як нові з нульовою ставкою акцизу. Таким чином, тільки на Ужгородській митниці під час вибіркової перевірки члени об’єднання «Контрабанді - Стоп» направили 10 запитів в Інтерпол. Три з них стосовно автомобілів «Мерседес-500 S» уже підтверджені. На кожному такому автомобілі держава втратила 12 тис. грн. На даному етапі тільки на Ужгородськім митниці перевіряється 400 аналогічних автомобілів.

Крім того, в Україну завозилися автомобілі старші 8-ми років, що взагалі заборонено законом, але оформлялись такі авто як «гуманітарна допомога».

“Тільки за зазначеними схемами автомобільної контрабанди, Україна щорічно втрачає мільярди”, - наголосив І.РИБАКОВ.