Дата-центр ВОЛЯ і найбільша в СНД мережа контекстної реклами «Бігун» починають спільну акцію

15:59, 22 березня 2007
0 0

22 березня 2007 р. Київ.

                              З 26 березня 2007 року Дата-центр ВОЛЯ і найбільша в СНД мережа контекстної реклами «Бігун» починають спільну акцію. Метою даної акції є сприяння зростанню й ефективності  українських Інтернет-проектів.

Для дата-центра ВОЛЯ вибір партнера, компанії «Бігун», не випадковий, оскільки однією з необхідних умов успішного Інтернет-бізнесу є продумана і ефективна рекламна кампанія. Будучи зацікавленим у розвитку проектів своїх абонентів, дата-центр ВОЛЯ, після уважного вивчення можливостей системи «Бігун» при використанні її в своїй промо-кампанії, рекомендує її своїм абонентам.

Успіх будь-якого проекту в Інтернеті залежить від багатьох складових: якості самого сервісу або сайту, наповнення, дизайну і т.д. Важливу роль грає також наявність аудиторії, яка відвідує  ресурс і обмінюється думками. Для Інтернет-магазинів основним завданням, окрім залучення відвідувачів на сайт, є і конвертація цих відвідувачів у покупців.

Дата-центр ВОЛЯ дає можливість абонентам почати рекламну кампанію свого ресурсу в Мережі. Всі існуючі і нові абоненти отримають стартовий рекламний бюджет в системі «Бігун» у розмірі 10 доларів, що дозволяє спробувати і вивчити особливості роботи системи, і почати рекламну кампанію. За цю суму можна отримати 100-200 переходів на ресурс.

Олексій Акулов, керівник Дата-ценра ВОЛЯ: «Нам би  хотілося, щоб проекти наших клієнтів росли і розширювалися, тому ми вирішили запропонувати своїм абонентам спробувати і такий спосіб «розкрутки» ресурсу. Виходячи з нашого досвіду, контекстна реклама має достатньо високу ефективність».

Олександр Деркач, директор компанії «Бігун-Україна»: «Бігун дозволяє привести зацікавлену аудиторію, потенційних клієнтів на сайт рекламодавця з мінімальними витратами. Наша акція з компанією ВОЛЯ, дозволить клієнтам дата-центру оцінити всі  переваги контекстної реклами без  додаткових витрат».

  «Бігун» -  перший  російський  сервіс  контекстної  реклами з оплатою  за  перехід  і  аукціонним ціноутворенням. «Бігун» щодня обслуговує десятки тисяч клієнтів, демонструючи рекламу тільки тим, хто проявляє наміри придбати товар або послугу  рекламодавця. Тисячі медіапартнеров, серед яких Rambler, Mail.Ru, Online.ua - щодня направляють відвідувачів  на сайти клієнтів «Бігуна». Рекламна мережа «Бігуна» охоплює всю активну аудиторію Рунету і Уанету.

Дата-центр ВОЛЯ — є підрозділом компанії ВОЛЯ, який займається наданням хостингу серверів (апаратний хостинг, сolocation/колокейшн, виділений сервер), - розміщення сервера на спеціально обладнаному технічному майданчику і підключення його до мережі Інтернет. Абонент розміщує на сервері web-сайти, почту, будь-які інші сервіси і інформацію. На час користування послугою безкоштовно надається сервер стандартної конфігурації. При бажанні абонент може встановити свій власний сервер замість стандартного. За установку сервера абонента додаткова плата не стягується.

Компания ВОЛЯ — провідний провайдер телекомунікаційних послуг, який надає доступ до цифрових пакетів програм кабельного телебачення під торговою маркою Воля Преміум ТВ™ і високошвидкісний доступ до ресурсів Інтернет під торговою маркою Воля Бродбенд™. Висока швидкість Інтернет до 38 Мбіт/сек без необхідності телефонної лінії. Широкий вибір різних планів підписки на цифрові пакети, на будь-який смак і вік. Близько 100 телепрограм в найповнішому плані підписки.

 

Наталія Баш, керівник відділу PR компанії ВОЛЯ (044) 207-70-92 nbush@volia.com

Дата-центр ВОЛЯ, Служба продажів: (044) 501-63-98  sales@dc.volia.com

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter