«Rockwool Україна» в 2006 році збільшила обсяги продажів ізоляційних матеріалів на 12%

14:54, 22 березня 2007
0 0

Компанія «Rockwool Україна» за підсумками 2006 року збільшила обсяги продажів ізоляційних матеріалів на 11,9%. 

Компанія «Rockwool Україна» за підсумками 2006 року збільшила обсяги продажів ізоляційних матеріалів на 11,9%.

Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН повідомив виконавчий директор «Rockwool Україна» Віктор КІНДЗЕРСЬКИЙ (основними напрямами діяльності групи Rockwool (Данія) є виробництво матеріалів для тепло- та звукоізоляції будівель, технічної ізоляції для промисловості - УНІАН).

За словами фахівця з маркетингу Україна-Білорусь “Rockwool Польща” Ярослава ПІДЛИПЧАКА, в цілому обсяги продажів компанії Rockwool по всьому світу становили в 2006 році 1,5 млрд. євро, що на 12% більше, ніж за наслідками 2005 року. При цьому, за даними Я.ПІДЛИПЧАКА, на Польщу, Україну і Білорусь в 2006 році довелося 7% загальних обсягів продажів.

В.КІНДЗЕРСЬКИЙ високо оцінив перспективи зростання ринку базальтової мінераловатної ізоляції в Україні, повідомивши, що в 2006 році в Україні було реалізовано 6-8 млн. куб. м ізоляційних матеріалів.

«Ринок теплоізоляції в Україні є сьогодні особливо перспективним з урахуванням зростання темпів будівництва торгових площ і активного впровадження енергозберігаючих технологій в житловому будівництві. Широке використання в будівництві теплоізоляційних матеріалів Rockwool дозволить реально понизити енергоспоживання в нашій країні», - сказав В.КІНДЗЕРСЬКИЙ.

При цьому, за його словами, в поточному році зростання обсягів продажів «Rockwool Україна» становитиме від 10% до 20%. «Наймасовіша технологія будівництва супер- і мегамаркетів - це швидко монтовані будівлі. Для теплоізоляції цих будівель в основному використовується базальтова вата. Ізоляційні матеріали Rockwool застосовувалися у будівництві мегамаркетів METRO Cash & Carry, «Велика Кішеня», Billa та інших. «Ми також розраховуємо, що в будівництві логістичних центрів, зведення яких заплановане під Києвом, левова частка ізоляційних матеріалів доводитиметься на Rockwool», - сказав В.КІНДЗЕРСЬКИЙ.

За його даними, зростання цін на українському ринку теплоізоляції в період міжсезоння – з листопаду 2006 року по лютий 2007 року - становить від 8% до 25%, залежно від типів ізоляційних матеріалів.

У свою чергу, керівник відділу з обслуговування клієнтів «Rockwool Україна» Ірина КУКУШКІНА повідомила, що недавно компанія вивела на ринок три нові типи ізоляційних плит подвійної густини: Monrock max – для ізоляції пласкої покрівлі, Fasrock max – для ізоляції фасадів і Wentirock max – для ізоляції вентильованих фасадів.

«У даних продуктах, при збереженні характеристик міцності на рівні їх попередників, зменшена товщина, а, відповідно, і вага. Таким чином, при зменшенні обсягу використовуваного матеріалу плитами можна покрити велику площу ізольованої поверхні», - пояснила І.КУКУШКІНА.

Довідка УНІАН. «Rockwool Україна» пропонує вироби з натуральної мінвати, вживаної для тепло- і звукоізоляції, а також для захисту від вогню в будівництві й інженерному устаткуванні. Вироби з мінвати Rockwool служать для збереження тепла й енергії. Головними цілями компанії є обмеження в споживанні енергії, охорона навколишнього природного середовища і розвиток сучасного будівельного виробництва.

В Україні діяльність компанії Rockwool почалася в 1995 році, коли була здійснена перша офіційна поставка утеплювача Rockwool (покрівля для БК "Україна"). У компанії працюють 14 осіб.

Компанія Rockwool була заснована в 1937 році в Хедехузене (Данія). Зараз теплоізоляційну продукцію випускає 21 завод в 14 країнах світу, а торгові представництва розташовані в 14 країнах Європи і Північної Америки. Загальна кількість співробітників - 7500 осіб.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter