Київ. 22 березня.  Сьогодні на ринку української преси з’явилася  суспільно-політична газета «Новая», яку видає холдинг «Главред-Медіа». На першому етапі  газета виходитиме щочетверга у форматі А3 на 32 сторінках, російською мовою. Наклад – 15 тисяч примірників.  Слоган «Новой» – «Все очень просто».

 «Головними є  три теми, яким   присвячуватиме свої  публікації газета - віра, любов і сім’я», - говорить головний редактор «Новой» Олег Нипадимка.

«Ми відмовились від багатьох тем, починаючи з криміналу і закінчуючи так званими «сопливими» історіями. Будемо культивувати головну цінність – людську особистість. Ми будемо випромінювати оптимізм і виконувати роль антидепресанта, оскільки більшість українців перебувають у стані депресії. У першому числі газети є чотири шпальти політики, але ми спробували дещо відсторонено пояснити своїм читачам, що політика – не найголовніше у їхньому житті, і навіть у житті країни». 

Відео дня

За словами Олега Нипадимки,  пріоритетом  «Новой» буде якісна журналістика. Газета орієнтуватиметься на нестандартні теми, які зазвичай не висвітлюються більшістю видань. «Ми не вважаємо за потрібне зациклюватись на якійсь одній події, через яку країна «стоїть на вухах». Більше уваги приділяємо журналістським розслідуванням та тісному контакту з читачами. Закликаємо читачів телефонувати нам, радити, розпитувати, писати листи. У структурі  нашої газети є відділ листів, те від чого відмовилась сучасна українська преса», - говорить  головний редактор «Новой».

 На думку президента холдингу «Главред-Медіа» Віктора Шлінчака, новий проект має бути успішним, оскільки він, як і інші ЗМІ холдингу, ґрунтується на нестандартних підходах та незаангажованості, що завжди цінується читачами і глядачами.

З 1 вересня газета «Новая» стане щоденною.