Молода київська художниця Галина ІНГУЛА вимагає від державного міжнародного аеропорту “Бориспіль” та авіакомпанії “Міжнародні авіалінії України” 100 тис. грн. компенсації (у рівних долях) за моральні страждання через запізнення з доставкою її картин.

Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН повідомив батько художниці, журналіст Валерій НЕЧИПОРЕНКО.

Як передає кореспондент УНІАН, за його словами, у листопаді минулого року Г.ІНГУЛА була запрошена до Парижу для демонстрації сімох авторських художніх робіт, але після прибуття до Франції виявилося, що три картини відсутні у багажу. Як повідомили в аеропорту Шарля де Голя, ці роботи не надійшли з України.

Відео дня

“Чотири дні у Парижі моя дочка і дружина добивались того, щоб картини знайшли, але їм сказали, що в Парижі їх нема. Тільки через 2 місяці вони знайшлися знову в “Борисполі”. Чому вони опинилися там? Нібито їх повернули з Парижу, хоча ми і наші знайомі з Парижа постійно просили “Міжнародні авіалінії України”, їх паризьке представництво, залишити картини в Парижі, щоб, якщо вони знайдуться, продемонструвати, вже без участі Галі, хоча б з запізненням...”, - зазначив батько художниці.

Водночас В.НЕЧИПОРЕНКО має підозру, що картини не були в Парижі. Таким чином, відзначив він, багаж було затримано майже на 2 місяці.

За словами самої потерпілої, показ картин у Франції було зірвано, оскільки роботи були підібрані таким чином, щоб показати їх всі - єдиною художньою композицією. Крім того, молода художниця зазнала стресу й страждань.

Як повідомив В.НЕЧИПОРЕНКО, сума позову в 100 тис. грн. виставлена для того, щоб привернути увагу. “Спеціально поставили таку велику суму, щоб привернути увагу суспільства...”, - сказав він. За його словами, від перевізника не надійшло навіть усного вибачення за інцидент.

Як відзначила на прес-конференції адвокат Наталія ЗАЄЦЬ, досі в Україні не було подібних судових справ проти повітряних перевізників. “Ми хочемо породити такий прецедент. Якщо більше буде людей звертатись до перевізників з такими вимогами, то, мабуть, скоріше в нашій країні буде якийсь порядок...”, - зазначила вона.

При цьому адвокат впевнена, що справу вдасться виграти в суді. “Є документ, де компанія говорить про факт затримки багажу..., хоча вони й не визнають своєї вини, а просто фіксують факт... Є листування з компанією. Ми вважаємо, що саме цими листами і підтверджується вина...”, - повідомила вона. За даними Н.ЗАЄЦЬ, в Міжнародній Конвенції про уніфікацію деяких правил щодо міжнародних повітряних перевезень зазначено, що у разі затримки багажу відповідальність несе перевізник. “Ми хотіли, щоб не просто так аеропорт “Бориспіль” і МАУ мали стосунок до перевезень, а все-таки, якщо вони беруть кошти за доставку багажу..., щоб вони її здійснювали якісно... і несли відповідальність за те, чим займаються”, - відзначила вона.